Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

premium = zwykle


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DoDox

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:kacper
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 09.05.2012 15:13

POMOCY potzebuje zeby ktos naprawil ten kod i zrobil tak zeby nie bylo premki

ma byc 1/1 awp 1/4 he i m4a1

To kod :



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Kapitan";
new const opis[] = "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 60;

new bool:ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}
public cod_class_enabled(id)
{


}
ColorChat(id, GREY, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Enson.", nazwa);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = true;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych