Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka klasPhantom, Cichy zabójca, Widmo, Kapitan, Ninja

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Milioner

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 13:41

Cichy Morderca [XXL Premium] ADMIN_LEVEL_E
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość 45
Kondycja: 60
Dodatkowy Opis: Zabija 1/1 awp 1/2 kosa 1/2 he 1/4 na odrodzenie się , posiada ubranie wroga, nie słychać jego kroków
Bronie: AK 47, AWP, HE



Phantom [XXL Premium] ADMIN_LEVEL_E
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość 45
Kondycja: 60
Dodatkowy Opis: Posiada AK 47 + 15 dmg z niej, nie słuchać jego kroków
Bronie: AK 47


Widmo [P MAX] ADMIN_LEVEL_H
Inteligencja: 10
Zdrowie: 35
Wytrzymałość 5
Kondycja: 40
Dodatkowy Opis: Klasa premium Posiada MP5 +10 dmg z niej, Widzi Niewidzialnych Zmniejszona Grawitacja
Bronie: MP5


Kapitan [P MAX] ADMIN_LEVEL_H
Inteligencja: 10
Zdrowie 35
Wytrzymałość 100
Kondycja: 20

Dodatkowy Opis: Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP
Bronie: MP5



Ninja Assassin [P LITE] ADMIN_LEVEL_G
Inteligencja: 0
Zdrowie 20
Wytrzymałość 10
Kondycja: 30
Dodatkowy Opis: 1/2kosa, 80% niewidzialna na nożu
Bronie: usp

Użytkownik Milioner edytował ten post 09.05.2012 13:44

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#2 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 09.05.2012 13:56

Proszę...

Myślę, że przyda Ci się jeszcze to: http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/ ;)

Wieczorem , jak może mnie nikt nie wyprzedzi to dorobię resztę klas ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl


#3 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 14:04

ok wielkie dzięki +
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#4 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 09.05.2012 14:06

Klasa Phantom

Załączony plik  codclass_phantom.sma   1,38 KB  13 Ilość pobrań
  codclass_phantom.amxx

Użytkownik Hleb edytował ten post 09.05.2012 14:08

  • +
  • -
  • 1

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#5 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 14:20

Dzięki +
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#6 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.05.2012 15:10

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new const nazwa[] = "Cichy Morderca [XXL Premium]";
new const opis[] = "Zabija 1/1 awp 1/2 kosa 1/2 he 1/4 na odrodzenie się , posiada ubranie wroga, nie słychać jego kroków";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[Cichy Morderca [XXL Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage2(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Killed(id)
{
if(ma_klase[id] && random_num(1, 4) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}
public Wskrzes(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#7 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 15:11

C@w@ler nie da się skomplikować
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#8 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.05.2012 15:19

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Widmo [P MAX]";
new const opis[] = "Klasa premium Posiada MP5 +10 dmg z niej, Widzi Niewidzialnych Zmniejszona Grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Widmo [P MAX]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


Ktorego się nie da?

Jeżeli chodzi a taki błąd:
s.sma(22) : warning 217: loose indentation
to on w niczym nie przeszkadza, tylko złe tabulatorowanie, klasa na pewno działa, jeżeli naprawdę chcesz to mogę ci to przerobić, żeby nie było tego ;P
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#9 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.05.2012 15:43

Już działa wszystko wielkie dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych