Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 08.05.2012 20:37
spróbuj:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Widmo"; new const opis[] = "Posiada MP5 +20 dmg z niej, Widzi Niewidzialnych , Zmniejszona Grawitacja"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Widmo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 09.05.2012 22:12
new const inteligencja = 10;
To odpowiada ile dana klasa ma inteligencji.
To odpowiada ile dana klasa ma inteligencji.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych