Załóżmy, że klasa X ma granata. Item Y to granat.
Klasa X ma item Y, czyli razem jednego granata. Wyrzuca item Y, czyli pozbywa się itemu (/drop).
a. Jeżeli klasa miała granata niezużytego, to granat po wyrzuceniu itemu powinien zostać. (bo granat zostający pochodzi wówczas od klasy)
b. Jeżeli klasa miała zaś granata wykorzystanego, to granat po wyrzuceniu itemu powinien nieistnieć(bo granat pochodzi wówczas od itemu + klasy (wyrzuciła dostepnego razem granata))
U góry mamy dwie sytuacje. Nie mam pojęcia jak rozpisać ten warunek, proszę gorąco o pomoc.
Jeżeli ktoś by to rozgryzł, rozwiązałoby to wiele innych podobnych warunków.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Brak odpowiedzi do tego tematu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Problem przewrót ekranuNapisany przez neolagg, 29.08.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Ustawianie klasy komendąNapisany przez ŁukaszThc, 14.07.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Error w paczce 3.5 DarkGLNapisany przez pankrok, 30.06.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Blokowanie/Ograniczenie Speeda (cl_forwardspeed), itpDziała na wszelkiego rodzaju COD'ów Napisany przez Mr.Skull, 08.01.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych