Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ozywianie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 14.03.2009 20:51

Witam czy może ktoś "wyciągnąć" z diablo moda opcje nekromanta ze może ożywiać z tym ze żeby mógł ożywiać admin z flaga "s" nie wszyscy gracze

probowałem sam zrobić, ale jakoś sie nie mogę połapać w 6 tysiącach linijek ;>
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.03.2009 20:08

Ciężko mi to przetestować z botami. To co udało mi się ustalić - zasadnicza część pluginu działa. Można ożywiać graczy w identyczny sposób jak nekromanta w DiabloModzie. Spora część kodu pochodzi z pluginu
DiabloMod by Miczu&Gutek
trochę też mojego kodu, więc wrzuciłem jako autora
#define AUTHOR "AMXX.pl"
Oprócz życia respawniony gracz dostaje ostatnio zapisany ekwipunek. Powinien być ten sam co przed śmiercią, ale tego akurat nie mogę ustalić testując z botami O:)

Jeśli dostanę info, że działa dodam jakieś ograniczenia - w tej wersji możemy ożywiać ile nam się tylko podoba (w celach testowych)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 15.03.2009 23:13

http://forums.allied...ead.php?t=29556

Moze to bedzie prostrze niz grzebanie w diablomodzie xD
  • +
  • -
  • 0

#4 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 16.03.2009 09:28

Po podejściu do zwłok i naciśnięciu +use nic sie nie dzieje, ikonka ® miga ale nic nie mogę zrobić
Można jeszcze dodać żeby każdy admin mógł ożywić tylko 1 osobę na rundę?
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.03.2009 14:28

Przy użyciu odpowiednich narzędzi (opcja szukania AMXX-Studio) wyciągnięcie ożywiania nie było zbyt kłopotliwe.

Gdy miga ikona trzeba nacisnąć i trzymać E. Pojawia Ci się pasek postępu?
  • +
  • -
  • 0

#6 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 16.03.2009 14:38

Działa ale nie zawsze, czasem nie można ożywić, z tym ze osoba która zostaje ożywiona ma p90 i glocka
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.03.2009 15:54

Sam plugin był ok, tylko weapons&ammo.h źle uzupełniłem xP Poprawione
  • +
  • -
  • 0

#8 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 16.03.2009 20:31

można dodać jeszcze ze ożywić można tylko 1 osobę na rundę, to znaczy ze każdy admin może ożywić 1 osobę na rundę, i żeby TT nie mogło ożywiać ani zostać ożywione ?
  • +
  • -
  • 0

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.03.2009 20:45

Jeśli potwierdzisz, że działa jak należy to dodam cvary restrykcyjne.
  • +
  • -
  • 0

#10 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 16.03.2009 20:49

Działa jak należy :]

@edit
A jednak nie, po ożywieniu kogoś zwłoki zostają dopiero po 2 ożywieniu znikają (2 raz jak sie ożywia nic sie nie dzieje)
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.03.2009 21:49

jakieś errorlogi?
  • +
  • -
  • 0

#12 ZBAGI

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Brak informacji ;)
Offline

Napisano 16.03.2009 22:19

L 03/16/2009 - 15:38:59: [AMXX] Run time error 4 (plugin "admin_revive.amxx") - debug not enabled!
L 03/16/2009 - 15:38:59: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


  • +
  • -
  • 0

#13 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.03.2009 22:20

Zmień w plugins.ini na:
admin_revive.amxx debug





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych