Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu BIO


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 hymm

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Jarosław
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.05.2012 19:36

/* AMX Mod X script.
*
* Deathrun Shop
* Copyright © 2009 tuty
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or
* modify it under the terms of the GNU General Public License
* as published by the Free Software Foundation; either version 2
* of the License, or (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA.
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
*
* Credits:
* --------
* - xPaw ( for menu because new amxx menu doesnt suport cvars... thank you )
* - connor ( sugestion )
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Menu bio"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BeNq!"
new gravity_time[33];
new godmode_time[33];
new name[33];
new speed_time[33];
new gSyncMessage;
new punkty_czlowieka[33];
new punkty_zombie[33];
new SpeedsCvars;
publicznych plugin_init ()
register_clcmd ( "say / bioshop" , "CmdShop" ); publicznej
CmdShop ( id )
{
if ( is_user_zombie ( id ))
{
/ / Pokaż menu zombie
} else if (

is_user_human ( id ))
{
/ / Pokaż ludzki Menu
}
}
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "event_dmg");
gSyncMessage = CreateHudSyncObj();
set_task(60.0,"info",_,_,_,"b");
SpeedsCvars = register_cvar ( "biohazard_speed", "400.0");
}
public pokaz_menu(id)
{
menu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public pokaz_menu1(id)
{
menu1(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public info(id)
{
ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03ZM^x01] Nacisnij^x04 M^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
}
public menu(id)
{
if(!game_started())
{
ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04ZM^x01] Poczekaj na jakiegos^x03 zombie")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
{
if(!is_user_zombie(id))
{
new menu = menu_create("\rSklep czlowiek: %d", "wybieranie",punkty_czlowieka[id])
menu_additem(menu, "Napalm Nade -\y 1000 $", "1", 0)
menu_additem(menu, "Frost Nade -\y 1000 $", "2", 0)
menu_additem(menu, "Grawitacja -\y 3000 $", "3", 0)
menu_additem(menu, "Pistolet P228 \y2x \rwieksze obrazenia -\y 1500$", "4", 0)
menu_additem(menu, "Bron M249 \y3x \rwieksze obrazenia -\y 2500$", "5", 0)
menu_additem(menu, "AutoKampa \y4x \rwieksze obrazenia -\y 3500$", "6", 0)
menu_additem(menu, "SuperSpeed -\y 3500$", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie NapalmNades")
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomslnie FrostNades")
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
// teraz menu nie zamykamy
return PLUGIN_CONTINUE
}

case 3:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Grawitacje");
set_user_gravity(id, 0.25);
gravity_time[id] = 15;
set_task(1.0, "disable_gravity", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie P228 z 2x wiekszymi obrazeniami");
give_item(id, "weapon_p228");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 5:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 2500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie M249 z 3x wiekszymi obrazeniami");
give_item(id, "weapon_m249");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 6:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie AutoKampe z 4x wiekszymi obrazeniami");
give_item(id, "weapon_g3sg1")
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 7:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie SuperSpeed");
fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + 150);
speed_time[id] = 20;
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu1(id)
{
if(is_user_zombie(id))
{
new menu1 = menu_create("\rSklep zombie: %d", "wybieraniee",punkty_zombie[id])
menu_additem(menu1, "Szalenstwo -\y 1500$", "7", 0)
menu_additem(menu1, "Extra HP -\y 2500$", "8", 0)
menu_additem(menu1, "SuperSpeed -\y 3500$", "9", 0)

menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu1, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.else
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieraniee(id, menu1, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu1)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu1, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 7:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles Szalenstwo");
fm_set_user_godmode(id,1)
godmode_time[id] = 15;
set_task(1.0, "disable_godmode", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 2500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Super Speed");
new zycie = get_user_health(id)
set_user_health(id, zycie +1000)
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 9:{
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new koszt = 3500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Super Speed");
fm_set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( SpeedsCvars ) );
speed_time[id] = 20;
set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
menu_destroy(menu1);
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu1)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_gravity(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(gravity_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Grawitacji", gravity_time[id]);
gravity_time[id]--;
}
else
{
get_user_name(id, name, 32)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.63, 2, 6.0, 10.0)
show_hudmessage(id,"Straciles Grawitacje..",name);
fm_set_user_gravity(id, 1.0);
remove_task(taskid);
}
}
public disable_godmode(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(godmode_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d godmode", godmode_time[id]);
godmode_time[id]--;
}
else
{
set_user_health(id, 99)
fm_set_user_godmode(id);
remove_task(taskid);
}
}
public disable_speed(taskid)
{
new id = taskid-56465;
if(speed_time[id] > 0)
{
set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Super Speedu", speed_time[id]);
speed_time[id]--;
}
else
{
fm_set_user_maxspeed(id, 1.0);
remove_task(taskid);
}
}
public event_dmg(kto, kogo, Float:dmg)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && is_user_zombie(kogo))
{
punkty_czlowieka[kto] += floatround(dmg) *2;
}
}
public event_infect(kto, kogo)
{
if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && !is_user_zombie(kogo))
{
punkty_zombie[kto] += 1;
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Mam taki problem nie działa mi menu. Pomoże mi ktoś ?
  • +
  • -
  • 0

#2 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.05.2012 19:54

Moduły odblokowane?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>


Nie mam pomysłu na sygnę :<




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych