Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o 4 klasy daje 2 plusy za 1klase


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 NEROd-_-b

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:kwidzyn
Offline

Napisano 07.05.2012 18:37

Nazwa: Komandor (Premium)
Inteligencja: 0
Życie: 60
Wytrzymałośc: 0
Kondycja: 30
Bronie: Famas , AWP
Atrybuty: Natychmiastowe zabicie z noża , zmiejszona widocznosc z awp (10int-1dmg z awp)


Nazwa: Kapitam (Premium)
Inteligencja: 10
Życie: 35
Wytrzymałośc: 15
Kondycja: 25
Bronie: aka,he,awp
Atrybuty: 1/2 z HE , 1/1 z AWP ( widzi niewidzialnych )

Nazwa: Predator (Premium)
Inteligencja: 5
Życie: 45
Wytrzymałośc: 15
Kondycja: 10
Bronie: Famas , HE
Atrybuty: 5 sekund niewidzialnosci co runde , 30% więcej obrażen z famasa , widzi niewidzialnych.


Nazwa: Powstaniec (Premium)
Inteligencja: 15
Życie: 15
Wytrzymałośc: 20
Kondycja: 15
Bronie: Mac10 ,m4
Atrybuty: Ma 5 sekundy nieśmiertelności co runde ( przycisk "E" )

#2 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 07.05.2012 19:39

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND
new const nazwa[] = "Powstaniec (Premium)";
new const opis[] = "Ma 5 sekundy niesmiertelnosci co runde";
new const bronie = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zrobiona dla cs-podlasie.xaa.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
return COD_STOP;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_godmode(id, 1);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_godmode(id, 0);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;


Resztę zaraz dodam.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Komandor (Premium)";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);
}


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Kapitan (Premium)";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych