Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosze o klase

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Milioner

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.05.2012 15:18

Trojan [Mega premium]
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 45
Kondycja: 60
Dodatkowy Opis: Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga
Bronie: M4, Awp 1/1 he 1/2 kosa 1/1

Proszę o szybkie wykonanie jak można :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#2 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.05.2012 21:08

ref
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#3 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 08.05.2012 10:02

spróbuj, ale nie jestem pewny, bo nie testowałem:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Trojan [Mega premium]";
new const opis[]    = "Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        Stereokomparator(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
  if(weapon == CSW_AWP  && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) //1 z awp
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

  if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) // 1/2 z he
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


#4 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 08.05.2012 10:12

To wyżej raczej nie zadziała masz poprawne:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Trojan [Mega premium]";
new const opis[] = "Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Trojan [Mega premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#5 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.05.2012 13:02

thx
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika

#6 Milioner

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:184
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.05.2012 19:29

trojan

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP: 193.33.177.14:27066
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych