Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymalosc: 45
Kondycja: 60
Dodatkowy Opis: Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga
Bronie: M4, Awp 1/1 he 1/2 kosa 1/1
Proszę o szybkie wykonanie jak można
 
					
					| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 08.05.2012 10:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Trojan [Mega premium]";
new const opis[]    = "Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
    
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        Stereokomparator(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
  if(weapon == CSW_AWP  && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) //1 z awp
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) // 1/2 z he
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 08.05.2012 10:12
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Trojan [Mega premium]";
new const opis[] = "Zabija 1/1 awp 1/2 he 1/1 kosa ma ubranie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Trojan [Mega premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych