Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Questy Diablo Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.05.2012 13:51

Witam, chciałbym dodać Questy na Diablo Mod. Skorzystałem z tego poradnika -->http://amxx.pl/topic...awanie-questow/
lecz tam jest taka opcja:

5.
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
musimy to dodać po całym switch w funkcji handle menu wyboru klas
dużo diablo modów dużo menów dlatego tylko przyklad

ja na swoim menu nie mam w menu wyboru klas switch'a !

Mam natomiast taką funkcje wyboru klas z handle:

public handle_create_class(id, menu, item)
	{
		new strona=0
		g_haskit[id] = 0
		
		if(item==MENU_EXIT){
				menu_destroy(create_class)
				select_class(id)
				return PLUGIN_HANDLED
		}
		
		if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
		select_class(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
		player_class[id]=++item
		
		if(player_class[id]==Nekromanta)
				g_haskit[id] = 1
		if(player_class[id]==Hunter)
				g_GrenadeTrap[id] = 1
		if(player_class[id]==Demon)
	   		 player_b_damage[id] += 5
				player_b_silent[id] = 1
   	 if(player_class[id]==Aniol)
	   		 player_b_redirect[id] += 5
		
		LoadXP(id, player_class[id])
		CurWeapon(id)
   	
	quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
		give_knife(id)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

Jet ona zrobiona aby łatwo było dodawać klasy ;)

I jest teraz pytanie gdzie umieścić:

quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);

ponieważ jak umieszczam tak jak podałem wyżej :) mam errory:

DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 017: undefined symbol "quest_gracza"
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : warning 215: expression has no effect
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 001: expected token: ";", but found "]"
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : error 029: invalid expression, assumed zero
DiabloMOD_5.9l.sma(1460) : fatal error 107: too many error messages on one line

Za pomocne posty daję plusiki :).
  • +
  • -
  • 0

#2 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.05.2012 13:58

Nigdzie nie zdefiniowałeś "quest-gracza".
Na początku pluginu dodaj
new quest_gracza[33];

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 07.05.2012 14:02

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#3 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.05.2012 15:05

Nic to nie dało nadal jest to samo ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.05.2012 15:24

Spróbuj dodać te quest gracza w klasach.
Czyli jak masz if(player_class[id]==Nekromanta) to pod tym. Potem pod następną klasą itd. Jak to nie będzie działać to nie wiem sorki.

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 07.05.2012 15:31

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#5 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.05.2012 16:51

działa leci + dzięki :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.05.2012 18:50

Sorki że odświeżam, ale jednak nie działa ;/
Pomoże ktoś z tymi Questami? zrobił bym to ale przez te menu nie mogę...
  • +
  • -
  • 0

#7 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.05.2012 18:57

Zobacz to. Jak nie będzie działać to nie wiem :P
public handle_create_class(id, menu, item)
{
new strona=0
g_haskit[id] = 0
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);

if(item==MENU_EXIT){
menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
select_class(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1
if(player_class[id]==Demon)
player_b_damage[id] += 5
player_b_silent[id] = 1
if(player_class[id]==Aniol)
player_b_redirect[id] += 5

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik JustBeFine edytował ten post 09.05.2012 18:59

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#8 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.05.2012 20:21

Nadal nic ale jak nikt więcej nie będzie chciał mi pomóc, to łapiesz drugiego plusa za chęci. Mimo iż nie działa, ale tylko ty raczyłeś coś napisać :)
  • +
  • -
  • 0

#9 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 10.05.2012 07:07

Podaj całe sma. Może coś więcej się będzie dało zrobić.
Nie mam pomysłu na sygnę :<

#10 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.05.2012 16:48

Nie mogę ci podać całego .sma ponieważ Diablo Mod napisałem od 0 i nie chce jak na razie udostępniać go na forum amxx ;) chcę żeby był unikalny i jedyny. Mam tylko problem z tymi Questami, a wszystko przez te menu ;/ z łatwym dodawaniem klas. Chciałem sobie ułatwić ale pogorszyłem...
  • +
  • -
  • 0

#11 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 10.05.2012 17:28

public handle_create_class(id, menu, item)
{
new strona=0
g_haskit[id] = 0
new quest_gracza[33];

if(item==MENU_EXIT){

menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
select_class(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1
if(player_class[id]==Demon)
player_b_damage[id] += 5
player_b_silent[id] = 1
if(player_class[id]==Aniol)
player_b_redirect[id] += 5

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Kamyk345D edytował ten post 10.05.2012 17:29


#12 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.05.2012 20:44

public handle_create_class(id, menu, item)
{
new strona=0
g_haskit[id] = 0
new quest_gracza[33];

if(item==MENU_EXIT){

menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
select_class(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1
if(player_class[id]==Demon)
player_b_damage[id] += 5
player_b_silent[id] = 1
if(player_class[id]==Aniol)
player_b_redirect[id] += 5

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}


Przecież, to jest ten sam kod co napisałem w pierwszym poście! hmm?
  • +
  • -
  • 0

#13 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 11.05.2012 13:47

Powiedz mi jedno. Te questy mają być tylko dla tych klas premium czy dla wszystkich klas?

PS. Sprawdź to co dał kamyk.
Nie mam pomysłu na sygnę :<

#14 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.05.2012 18:09

To co dał kamyk jest dokładnie tym samym co dałem ja :) Questy mają być dla wszystkich po prostu nie chce mi się to skompilować przez to iż nie wiem gdzie ten kod umieścić. Przez te nowe menu ;/ w starym jest funkcja case 0: np : i tam klasa + moc. tu mam Case klasa: i moc na nożu a moce zwykłe są w kawałku koda który podałem. Może pomógłby ktoś naprawdę dobry dzięki Just ale chyba sami nie poradzimy sobie z tym :). Może jakiś Mod czy zaawansowany ktoś :) z Pawna wie jak te Questy zrobić. Są mi niezbędne do ukończenie mojego Diablo ;( bez nich ani rusz... Bardzo bym prosił. Just łap + za chęci. Proszę może ktoś też chce + :) i wie jak te Questy zrobić? Nie chcę spamować użytkownikom na PW :) proszę tylko o małą pomoc ;/

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 11.05.2012 18:10

  • +
  • -
  • 0

#15 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 11.05.2012 21:59

Ten kod co Ci podałem nie jest taki sam co podałeś w 1 poście, spróbuj go i przyjrzyj się, że nie jest taki sam . ;)

#16 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.05.2012 09:06

Kamyk jeżeli tak, to powiedz mi czym się różnią te kody? Ja nie widzę różnicy między nimi.

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 12.05.2012 09:06

  • +
  • -
  • 0

#17 Kamyk345D

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:125
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 12.05.2012 10:02

new quest_gracza[33];

Wgraj i zobacz czy działa . ;)

#18 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.05.2012 15:23

Po co ten spam. Jeżeli robiłem według poradnika to musiałem dodać new quest_gracza[33]
po drugie kto by takiego newa nie dodał robiąc Questy?

Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, a widzę że nie wiesz. To nie pisz --> Zbanowany!
  • +
  • -
  • 0

#19 Universal

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kg
Offline

Napisano 14.05.2012 14:48

public handle_create_class(id, menu, item)
{
new strona=0
g_haskit[id] = 0
quest_gracza[id] = 0

if(item==MENU_EXIT){
menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

if((item == 8 || item == 9) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Diablo]^x01 Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
select_class(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1
if(player_class[id]==Demon)
player_b_damage[id] += 5
player_b_silent[id] = 1
if(player_class[id]==Aniol)
player_b_redirect[id] += 5

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}


Spróbuj . ;)
  • +
  • -
  • 0
Posiadam unikalne pluginy do base builder oraz przerabiam z ZM na BB, gg : 6645288 ;)

#20 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 14.05.2012 19:34

Problem rozwiązany dzięki JustBeFine ;)

temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych