Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] MapEnd 3cvars_reset

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 07.05.2012 01:33

Running a soccer server which also has volleyball and other sports maps, I needed to find a way to reset the gravity, timescale and pushscale back to default values before mapchange.
If you just set phys_timescale 1 in your server.cfg or in your map configs, the nextmap will still have a weird physcale, which is a common bug of CS:S. You need to change the map once more to have it fixed.

I know there were some maps on TF2 where there was the same problem so I think this plugin can be useful for other mods than CS:S.

Thanks go to Bacardi and DarthNinja, one for helping me when I tried to modify the plugin... of the other one. :)

The main advantage of this plugin is that it works even with a manual mapchange.

All comments are welcome.

St00ne

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (3cvars_reset.sp - 612 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych