Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.05.2012 11:58
Witam.
Prosiłbym o zrobienie paru klas:
1) Stalker- XM10,podczas kucania jest niewidoczny, co 5 sekund podczas kucania traci 5 hp
2) Kapitan (Premium) Flaga F - 1/2 z awp, M4a1, 1/4 he
3) Spieg - ubranie wroga, 1/6 zrespienia sie na respie przeciwnej druzyny
4) Ninja - zmniejszona widzocznosc (60), tylko noz, zmniejszona gravitacja Mp5navy
5) Mnich - 50% wiecej expa, co 4 strzal brak rozrzutu, Mp5navy
6) Mag Ognia - posiada totem który podpala(5int= 1 dmg z podpalenia), posiada latarke
7) Mag - Latarka
8) Mag Powietrza - Zmniejszona gravitacja, 1/x na wyrzucenie broni.
9) Orc - ladujac sie zyskuje hp, max 4000, na start 1000hp, int pozwala na szybsze ladowanie, Tylko noz, Noz dmg = 50
Perk:
1) Pocisk kory - 1/x na splatanie przeciwnika.
2) Runa pioronow - zadaje 20hp przeciwnikom
Za all dzięki ;D Za pomoc leca ++
Jak cos jeszcze wymysle to bd edit;P
Prosiłbym o zrobienie paru klas:
1) Stalker- XM10,podczas kucania jest niewidoczny, co 5 sekund podczas kucania traci 5 hp
2) Kapitan (Premium) Flaga F - 1/2 z awp, M4a1, 1/4 he
3) Spieg - ubranie wroga, 1/6 zrespienia sie na respie przeciwnej druzyny
4) Ninja - zmniejszona widzocznosc (60), tylko noz, zmniejszona gravitacja Mp5navy
5) Mnich - 50% wiecej expa, co 4 strzal brak rozrzutu, Mp5navy
6) Mag Ognia - posiada totem który podpala(5int= 1 dmg z podpalenia), posiada latarke
7) Mag - Latarka
8) Mag Powietrza - Zmniejszona gravitacja, 1/x na wyrzucenie broni.
9) Orc - ladujac sie zyskuje hp, max 4000, na start 1000hp, int pozwala na szybsze ladowanie, Tylko noz, Noz dmg = 50
Perk:
1) Pocisk kory - 1/x na splatanie przeciwnika.
2) Runa pioronow - zadaje 20hp przeciwnikom
Za all dzięki ;D Za pomoc leca ++
Jak cos jeszcze wymysle to bd edit;P
#2
Napisano 05.05.2012 13:41
4) Ninja - zmniejszona widzocznosc (60), tylko noz, zmniejszona gravitacja Mp5navy
Tutaj się chyba pomyliłeś,bo ma być tylko nóż,a ty jeszcze napisałeś mp5navy
Łap maga Powietrza nie napisałeś jaka broń to dałem mp5navy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Mag powietrza";
new const opis[] = "zmneijszona grawitacja,ma 1/3 na wyrzucenie broni przeciwnikowi";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 3) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
#3
Napisano 05.05.2012 14:02
Masz kapitana:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Kapitan (Premium)";
new const opis[] = "1/2 z awp, M4a1, 1/4 he";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public TakeDamage1(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "C@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
#4
Napisano 05.05.2012 14:33
A no fakt;D
Może ktoś zrobić lub poprawic zeby bez mp5 i zeby niedawalo podstawowej broni typu usp, glock18
Z góry dzięki;p
Niewiem czemu niemoge edytowac wiec napisze tutaj.
10) Harpia - Zmniejszona widocznosc, zmniejoszne gravity, ataki z noza zadaja po 50 obrazen
11) Elf - Zmniejszona widocznosc (5int = 1 widocznosc mniej), 3 miny
Może ktoś zrobić lub poprawic zeby bez mp5 i zeby niedawalo podstawowej broni typu usp, glock18
Z góry dzięki;p
Niewiem czemu niemoge edytowac wiec napisze tutaj.
10) Harpia - Zmniejszona widocznosc, zmniejoszne gravity, ataki z noza zadaja po 50 obrazen
11) Elf - Zmniejszona widocznosc (5int = 1 widocznosc mniej), 3 miny
#5
Napisano 05.05.2012 16:38
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "CiotMan");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 350.0/800.0);
}
Użytkownik CiotMan edytował ten post 05.05.2012 16:38
#6
Napisano 06.05.2012 18:08
Refresh;D
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych