Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [HL] Assault Cannon [MiniGun]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.05.2012 08:32

Assault Cannon [AGHL.ru Link]
version 0.1
by GordonFreeman

Dołączona grafika

Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed Modules:

Description:

Assault Cannon from Team Fortress Classic. Has a high rate of fire and fighting capacity. Has a hight spread, which makes it unusable weapons at long range. Before firing a machine gun should unleash clutching the shooting or using alternative attack. During the promotion of speed of movement of the player drops significantly, and during the fire even more.

Settings:



Code: // Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_ac"
#define WEAPON_SLOT 5
#define WEAPON_POSITION 5
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "9mm"
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 250
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP -1
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 50
#define WEAPON_FLAGS 0
#define WEAPON_WEIGHT 34
#define WEAPON_DAMAGE 10.0

// Models
#define MODEL_WORLD "models/w_tfac.mdl"
#define MODEL_VIEW "models/v_tfac.mdl"
#define MODEL_PLAYER "models/p_tfac.mdl"
#define MODEL_SHELL "models/shell.mdl"

// Sounds
#define SOUND_SPINUP "weapons/asscan1.wav"
#define SOUND_FIRE "weapons/asscan2.wav"
#define SOUND_SPINDOWN "weapons/asscan3.wav"
#define SOUND_SPIN "weapons/asscan4.wav"

// Animation
#define ANIM_EXTENSION "egon"

Credits:

  • VALVe - for awesome mod Team Fortress Classic.
  • KORD_12.7 - for help with testing, video.

Video:


Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually.

Attached Files Dołączona grafika resources.zip (193.3 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (ac.sma - 6.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych