Prosze o klase
Dz!Ku:P
04.05.2012
Siema prosiłbym o w marię normalną klasędam +
Nazwa : Szczesciarz
Bronie: Scout, Famas, Hegrenade
Opis : Ma 1/2 na zabicie ze scouta oraz 1/3 na zabcicie z HE
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Nazwa : Szczesciarz
Bronie: Scout, Famas, Hegrenade
Opis : Ma 1/2 na zabicie ze scouta oraz 1/3 na zabcicie z HE
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
game4player
04.05.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Szczesciarz"; new const opis[] = "Ma 1/2 na zabicie ze scouta oraz 1/3 na zabcicie z HE"; new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownik game4player edytował ten post 04.05.2012 20:44