Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [HL] Combat Knife


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 04.05.2012 13:20

Combat Knife [AGHL.ru link]
version 1.0
by KORD_12.7

Dołączona grafika


Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed modules:

Description:

This plugin will add new weapon to game: Combat Knife, another mêlée weapon that delivers less damage, but is very fast and effective against headcrabs or already wounded or weak enemies. Stabbing enemies in the back can result in a one-hit kill.

Settings:



Code: // Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_knife"
#define WEAPON_SLOT 1
#define WEAPON_POSITION 3 // NULL
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO ""
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP -1
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO -1
#define WEAPON_FLAGS 0
#define WEAPON_WEIGHT 0
#define WEAPON_DAMAGE 10.0
#define WEAPON_DAMAGE_STAB 40.0
#define WEAPON_DAMAGE_BACK 1000.0

#define KNIFE_BODYHIT_VOLUME 128
#define KNIFE_WALLHIT_VOLUME 512

// Hud
#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_knife.txt"
#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_knife.spr"

// Models
#define MODEL_WORLD "models/w_knife.mdl"
#define MODEL_VIEW "models/v_knife.mdl"
#define MODEL_PLAYER "models/p_knife.mdl"

// Sounds
#define SOUND_MISS_1 "weapons/knife1.wav"
#define SOUND_MISS_2 "weapons/knife2.wav"
#define SOUND_MISS_3 "weapons/knife3.wav"
#define SOUND_HIT_WALL_1 "weapons/knife_hit_wall1.wav"
#define SOUND_HIT_WALL_2 "weapons/knife_hit_wall2.wav"
#define SOUND_HIT_FLESH_1 "weapons/knife_hit_flesh1.wav"
#define SOUND_HIT_FLESH_2 "weapons/knife_hit_flesh2.wav"

// Animation
#define ANIM_EXTENSION "crowbar"

Credits:

  • Gearbox - for awesome mod Opposing Force.
  • Gordon Freeman - for help with hud and testing.
  • Koshak - for model editing.

Video:

Changelog:

1.0

  • First release.

Note:

Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually.



Attached Files Dołączona grafika resources.zip (127.4 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (knife.sma - 16.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych