Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Fast Download
#2
Napisano 04.05.2012 09:56
#3
Napisano 04.05.2012 09:57
Fajna sprawa
#4
Napisano 04.05.2012 09:59
#6
Napisano 04.05.2012 10:00
#7
Napisano 04.05.2012 10:05
FD masz na hostingu serwera czy na www ?
#9
Napisano 04.05.2012 10:11
Potem tylko aktualizujesz FD na hostingu zmieniasz mape lub resetujesz serwer i gotowe
#11
Napisano 04.05.2012 10:23
#13
Napisano 04.05.2012 10:30
#15 Gość_21977_*
Napisano 04.05.2012 16:21
Standardowo pobieranie plików z serwera odbywa się z prędkośćią 20kB/s i zależy od sv_maxrate,
co na dzisiejsze czasy jest bardzo, bardzo wolnym pobieraniem, co więcej bez FastDownload,
nie możesz pobrać plików większych, niż net_maxfilesize.
FastDownload jest to opcja, która umożliwia pobieranie plików z zewnętrznego serwera,
gdzie limity te nie obowiązuję, tzn. limitem prędkości pobierania nie jest 20KB/s, lecz limit tego hostingu.
Aby używać FastDownload, musisz skopiować WSZYSTKIE pliki, jakie użytkownik będzie pobierał
z Twojego serwera (np. podmienione modele, dodatkowe sprite`y, muzyki), zachowując drzewo folderów.
Nic się nie stanie, jeśli skopiujesz inne, niepobierane pliki, gdyż zostaną one zignorowane.
Jednak strzeż się kopiowania na hosting FastDownload plików poufnych, tajnych, jak bazy danych
czy plik serwer.cfg, zawierający hasło RCON, gdyż po prostu będzie on możliwy do pobrania przez każdego.
Gdy już skopiujesz wszystkie potrzebne pliki, edytuj serwer.cfg, ustawiając
sv_allowdownload na 1 (czyli włączając FastDL) oraz CVAR sv_downloadurl ustawić jako
adres URL "http://twoj.super.sz...astDL/cstrike/" wskazujący katalog główny CSa,
tj. najczęściej folder cstrike.
Dzięki fastDL, gracze na Twoim serwerze będą pobierać pliki znacznie krócej.
Brak danego pliku na hostingu fastDL podanego przez sv_downloadurl spowoduje pobranie go
bezpośrednio z serwera gry z prędkością ograniczoną do 20KB/s
#17
Napisano 07.05.2012 15:15
Czyli tam nazwastrony.pl/cstrike (z czego pamiętam to tak sie robiło)
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#19 Gość_21977_*
Napisano 07.05.2012 15:24
Musisz wszystkie pliki, które gracz pobiera z Twojego serwera (mapy, muzyki, modele etc.), zachowując hierarchię modeli grać na hosting i podać w CVARze sv_downloadurl adres do Twojego hostingu, gdzie masz kopie Twoich wymaganych plików, wskazując dokładnie na folder, odpowiadający w hierarchii folderowi cstrike na Twoim serwerze.Gdy już skopiujesz wszystkie potrzebne pliki
Najlepiej utwórz sobie folder cstrike i skopiuj do niego models, materials, maps, gfx, models, sound, sprites, pliki ./*.wad i co tam jeszcze potrzebujesz (koniecznie bez pliku server.cfg) z Twojego serwera, a jako sv_downloadurl podaj ścieżkę do tego folderu cstrike na hostingu FastDL.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych