Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ Tut ] Klasa strzelajaca rakietami co x sekund

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 03.05.2012 23:28

Dzis pokaze Wam jak zrobic zeby dana klasa mogla strzelac rakietami co X sekund.

Zaczynamy . :)

1) Szukamy;

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())


2) Podmieniamy na;

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + X.0 > get_gametime()) // gdzie X to sekundy


3) Przyklad;

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.5 > get_gametime())


Klasa bedzie moga strzelac Rakietami co pol sekundy :)

O to cala filozofia ;)

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 kondork

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:192
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 04.05.2012 16:44

yyyy.... mimo że nie jestem dobrym skrypterem (a może lepiej - mimo że nie jestem skrypterem) to jest chyba tak oczywiste że tego raczej nie trzeba wyjaśniać...
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 236
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.05.2012 16:47

:facepalm: nie będziesz Kolumbem. Ciekawe czy będzie tutorial jak zmienić klasie hp z 120 na 130 <- zrób taki tutorial ^^ ^^ ^^

Użytkownik playaz44 edytował ten post 04.05.2012 16:49

  • +
  • -
  • 1

Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
 

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
I pamiętaj, na GG i Steam pomagam tylko odpłatnie. Mój numer GG to: 6746210, a nazwa na Steam to: playaz44


#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 04.05.2012 18:09

pewna osoba mi pisala na pw zebym zrobil tutorial, wiec zrobilem -,-

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.05.2012 17:00

:facepalm: Nie ma to jak beznadziejny tutorial.

Lepiej już napisz, jak zrobić klase która non stop strzela co 2s rakietami
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych