Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kod do 1/x z x i 1/x z x

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 fejk

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 03.05.2012 10:22

Witam, chciałbym by ktoś mi tutaj wytłumaczył jak dodać do jednej klasy np.

Klasa posiada M4 + dgl

jak dodać do m4 np. 1/5

a do dgl np. 1/3

Czekam na kod i małego poradnika :)

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 03.05.2012 10:29

pod

#include


dodajesz

#define DMG_BULLET (1<<1) 


nastepnie w plugin init dodajesz

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


pozniej na koniec .sma dodajesz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) //15 z m4
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) // 1/3 z deagle
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 sasuiro

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Trzcianka
Offline

Napisano 03.05.2012 15:39

a nie latwiej w generatorze klas ?http://amxx.pl/generator-klas/
  • +
  • -
  • 0

#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 351
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 03.05.2012 15:43

W generatorze klas nie można ustawić dla konkretnej broni więc kod RPK. Macior jest poprawny.
  • +
  • -
  • 0

#5 fejk

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:336
  • GG:
  • Lokalizacja:users.ini
Offline

Napisano 03.05.2012 16:31

O to mi chodziło, + poleciał





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych