[ROZWIĄZANE] Tworzenie angles
sebul
02.05.2012
Mam do dyspozycji pozycje dwóch graczy (origin) i jak utworzyć z tego taki angles, aby jeden gracz odwrócił się do drugiego, czyli po prostu aby jeden gracz celował w drugiego. Musi zgadać się tylko kierunek, czyli zerowy element tablicy (góra-dół) jest nie potrzebny.
R3X
02.05.2012
wektor od gracza X do gracza Y to jest
vec = originY -originX;
taki wektor możesz zamienić na kąt vector_to_angle
to załatwi sprawę, otrzymasz kąt pod jakim musi patrzeć gracz X żeby celować w gracza Y
wynikowe kąty możesz ustawić jako pev_v_angle, ale jak sam chcesz skipnac [0] to skopiuj w to pole aktualny
vec = originY -originX;
taki wektor możesz zamienić na kąt vector_to_angle

wynikowe kąty możesz ustawić jako pev_v_angle, ale jak sam chcesz skipnac [0] to skopiuj w to pole aktualny
sebul
02.05.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL