Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BARDZO PROSZE O KILKA KLAS I PERKOWKTO 1 ten lepszy dostaje +++
#1
Napisano 02.05.2012 17:28
SWAT[Premium]: Dostaje m4a1 i famasa, wszystkie granaty i 1/10 na wyrzucenie broni wroga
Zdrowie:35
Kondycja:10
Wytrzymałość:15
Inteligencja: 5
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Majster[Premium]: Bronie : Aug i SG-552 . Moze postawic dzialko straznicze dostaje he i 1/3 z niego oraz granat dymny. Ma takze grawitacje 650
Zdrowie:25
Kondycja:35
Wytrzymałość:30
Inteligencja:-10
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Ninja[Premium]: Slabo widoczny z nozem jakies :80 Grawitacja:400 Ma takze 1/1 z kosy . Z nozem widocznosc spada do :80 a z jakakolwiek bronia do :170
Zdrowie:35
Kondycja:25
Wytrzymałość:15
Inteligencja:10
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Samobujca: Dostaje ump45 i gaila. Po wcisnieciu "E" wybucha zadajac obrazenia wroga w poblizu
Zdrowie:10
Kondycja:20
Wytrzymałość:5
Inteligencja:10
TO KLASA DARMOWA!@!@ BEZ PREMIUM
I kilka perkow:
Rekawice zlodzieja: 1/4-1/2 na kradziez perku zabitej ofiarze
Strój Kosmonauty: Twoja grawitacja spada do 550
Tajemnice Sapera: Dostajesz 3 miny co runde
Trampki Komandosa: Dostajesz 55 kondycji
Ksiega Expa: Za fraga dostajesz o 100 expa wiecej.
#2
Napisano 02.05.2012 17:34
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ninja:
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Majster:
http://amxx.pl/kompi...sterPREMIUM.sma
(@UP jak coś źle to pisz, zmienie)
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:41
#3
Napisano 02.05.2012 17:41
Ps. Czekam za nastempnymi bardzo mi potrzebne do 21 proszę was ; ) będę dawal +
Jackesls moge prosic o .sma tych klas ?
#4
Napisano 02.05.2012 17:42
SWAT:
http://amxx.pl/kompi...SWATPREMIUM.sma
Ninja:
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Czyli bd bez majstra
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:55
#5
Napisano 02.05.2012 17:45
#7
Napisano 02.05.2012 17:51
http://amxx.pl/generator-klas
@up łapaj
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:52
#8
Napisano 02.05.2012 17:51
#9
Napisano 02.05.2012 17:56
#10
Napisano 02.05.2012 18:57
Bardzo ich potrzebuje wynagrodze was !!
Widzę ,ze już chyba nikt mi nie pomoże ; /// Bardzo bym prosił o te perki... Dostaniecie te plusiki ; p
#11
Napisano 02.05.2012 19:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new nazwa[] = "Trampki Komandosa"
new opis[] = "Dostajesz 55 kondycji"
new komandos_id;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
komandos_id = cod_get_classid("Komandos");
cod_register_perk(nazwa, opis);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == komandos_id)
return COD_STOP;
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+55);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-55);Tajemnice Sapera
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Tajemnice Sapera";
new const opis[] = "Masz 3 miny co runde";
new ilosc_min_gracza[33];
new sprite_blast;
new saper_id;
new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
saper_id = cod_get_classid("Saper");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "*" , "DotykMiny");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model(model);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == saper_id)
return COD_STOP;
ilosc_min_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 1.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}
Strój Kosmonauty
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Strój Kosmonauty";
new const perk_desc[] = "Twoja grawitacja spada do 550";
new Float:stara_grawitacja[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
stara_grawitacja[id] = get_user_gravity(id)
set_user_gravity(id, 550.0)
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, stara_grawitacja[id])
}
Księga Expa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Księga Expa";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 100 doswiadczenia";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death(id)
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 02.05.2012 19:12
#12
Napisano 02.05.2012 19:36
#14
Napisano 02.05.2012 20:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codclass_majster.amxx






