Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
BARDZO PROSZE O KILKA KLAS I PERKOWKTO 1 ten lepszy dostaje +++
#1
Napisano 02.05.2012 17:28
SWAT[Premium]: Dostaje m4a1 i famasa, wszystkie granaty i 1/10 na wyrzucenie broni wroga
Zdrowie:35
Kondycja:10
Wytrzymałość:15
Inteligencja: 5
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Majster[Premium]: Bronie : Aug i SG-552 . Moze postawic dzialko straznicze dostaje he i 1/3 z niego oraz granat dymny. Ma takze grawitacje 650
Zdrowie:25
Kondycja:35
Wytrzymałość:30
Inteligencja:-10
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Ninja[Premium]: Slabo widoczny z nozem jakies :80 Grawitacja:400 Ma takze 1/1 z kosy . Z nozem widocznosc spada do :80 a z jakakolwiek bronia do :170
Zdrowie:35
Kondycja:25
Wytrzymałość:15
Inteligencja:10
proszę ZROBIC TA KLASE : Admin Level H i flaga T
Samobujca: Dostaje ump45 i gaila. Po wcisnieciu "E" wybucha zadajac obrazenia wroga w poblizu
Zdrowie:10
Kondycja:20
Wytrzymałość:5
Inteligencja:10
TO KLASA DARMOWA!@!@ BEZ PREMIUM
I kilka perkow:
Rekawice zlodzieja: 1/4-1/2 na kradziez perku zabitej ofiarze
Strój Kosmonauty: Twoja grawitacja spada do 550
Tajemnice Sapera: Dostajesz 3 miny co runde
Trampki Komandosa: Dostajesz 55 kondycji
Ksiega Expa: Za fraga dostajesz o 100 expa wiecej.
#2
Napisano 02.05.2012 17:34
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Ninja:
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Majster:
http://amxx.pl/kompi...sterPREMIUM.sma
(@UP jak coś źle to pisz, zmienie)
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:41
#3
Napisano 02.05.2012 17:41
Ps. Czekam za nastempnymi bardzo mi potrzebne do 21 proszę was ; ) będę dawal +
Jackesls moge prosic o .sma tych klas ?
#4
Napisano 02.05.2012 17:42
SWAT:
http://amxx.pl/kompi...SWATPREMIUM.sma
Ninja:
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Czyli bd bez majstra
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:55
#5
Napisano 02.05.2012 17:45
#7
Napisano 02.05.2012 17:51
http://amxx.pl/generator-klas
@up łapaj
Użytkownik jaceksls edytował ten post 02.05.2012 17:52
#8
Napisano 02.05.2012 17:51
#9
Napisano 02.05.2012 17:56
#10
Napisano 02.05.2012 18:57
Bardzo ich potrzebuje wynagrodze was !!
Widzę ,ze już chyba nikt mi nie pomoże ; /// Bardzo bym prosił o te perki... Dostaniecie te plusiki ; p
#11
Napisano 02.05.2012 19:22
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new nazwa[] = "Trampki Komandosa" new opis[] = "Dostajesz 55 kondycji" new komandos_id; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); komandos_id = cod_get_classid("Komandos"); cod_register_perk(nazwa, opis); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == komandos_id) return COD_STOP; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+55); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-55);
Tajemnice Sapera
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "Tajemnice Sapera"; new const opis[] = "Masz 3 miny co runde"; new ilosc_min_gracza[33]; new sprite_blast; new saper_id; new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); saper_id = cod_get_classid("Saper"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_touch("mine", "*" , "DotykMiny"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model(model); } public cod_perk_enabled(id) { if(cod_get_user_class(id) == saper_id) return COD_STOP; ilosc_min_gracza[id] = 3; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, model); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 1.0, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public ResetHUD(id) ilosc_min_gracza[id] = 3; public NowaRunda() { new ent = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "mine"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "mine"); } }
Strój Kosmonauty
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> new const perk_name[] = "Strój Kosmonauty"; new const perk_desc[] = "Twoja grawitacja spada do 550"; new Float:stara_grawitacja[33] public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { stara_grawitacja[id] = get_user_gravity(id) set_user_gravity(id, 550.0) } public cod_perk_disabled(id) { set_user_gravity(id, stara_grawitacja[id]) }
Księga Expa
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Księga Expa"; new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 100 doswiadczenia"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Death(id) { new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_perk[attacker]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 02.05.2012 19:12
#12
Napisano 02.05.2012 19:36
#14
Napisano 02.05.2012 20:18
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych