Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas w nazwie serwera mapki ile zostało do zmiany


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 avetoski

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:WAWA
Offline

Napisano 02.05.2012 15:06

http://www.gametrack...3.177.19:27076/


witam poszukuję owego pluginy czy jak to tam nazwać który daje czas w nazwie serwera kiedy się skończy mapka ile zostało do zmianyy


pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 02.05.2012 16:30

proszę --> http://amxx.pl/topic...tname-timeleft/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 02.05.2012 16:35

Proszę !


CVARY :

sv_hostname_timeleft 0
sv_hostname_style 3

Plugin :


#include <amxmodx>
#include <engine>
#pragma semicolon 1
#define UPDATE_TIME 1.0
#define ENTITY_CLASS "env_host_timeleft"
new bool:g_timerRunning = false;
new g_MsgServerName;
new g_szHostname[ 64 ];
new g_pointerTimelimit;
new g_pointerHostname;
new g_cvarEnabled;
new g_cvarStyle;
public plugin_init() {
register_plugin( "Hostname Timeleft", "1.0", "xPaw" );

g_cvarEnabled = register_cvar( "sv_hostname_timeleft", "1" );
g_cvarStyle = register_cvar( "sv_hostname_style", "3" );
g_pointerTimelimit = get_cvar_pointer( "mp_timelimit" );
g_pointerHostname = get_cvar_pointer( "hostname" );

g_MsgServerName = get_user_msgid( "ServerName" );

// Give delay to load configs...
set_task( 2.5, "checkTimeleft" );
}
public plugin_end( )
if( g_timerRunning )
if( strlen( g_szHostname ) )
set_pcvar_string( g_pointerHostname, g_szHostname );
public checkTimeleft( ) {
get_pcvar_string( g_pointerHostname, g_szHostname, 63 );

if( get_pcvar_num( g_cvarEnabled ) != 1 ) {
g_timerRunning = false;

return;
} else
register_think( ENTITY_CLASS, "fwdThink_Updater" );

g_timerRunning = true;

// initialize thinking entity...
new iEntityTimer = create_entity( "info_target" );
entity_set_string( iEntityTimer, EV_SZ_classname, ENTITY_CLASS );
entity_set_float( iEntityTimer, EV_FL_nextthink, get_gametime() + UPDATE_TIME );
}
public fwdThink_Updater( iEntity ) {
static szHostname[ 64 ], iStyle;
iStyle = get_pcvar_num( g_cvarStyle );

if( get_pcvar_float( g_pointerTimelimit ) ) {
static iHours, iMinutes, iSeconds;

iSeconds = get_timeleft( );
iMinutes = iSeconds / 60;
iHours = iMinutes / 60;
iSeconds = iSeconds - iMinutes * 60;
iMinutes = iMinutes - iHours * 60;


if( iHours ) {
switch( iStyle ) {
case 1: formatex( szHostname, 63, "%s (Timeleft %d:%02d:%02d)", g_szHostname, iHours, iMinutes, iSeconds );
case 2: formatex( szHostname, 63, "%s (%d:%02d:%02d)", g_szHostname, iHours, iMinutes, iSeconds );
case 3: formatex( szHostname, 63, "(%d:%02d:%02d) %s", iHours, iMinutes, iSeconds, g_szHostname );
}
} else {
switch( iStyle ) {
case 1: formatex( szHostname, 63, "%s (Timeleft %d:%02d)", g_szHostname, iMinutes, iSeconds );
case 2: formatex( szHostname, 63, "%s (%d:%02d)", g_szHostname, iMinutes, iSeconds );
case 3: formatex( szHostname, 63, "(%d:%02d) %s", iMinutes, iSeconds, g_szHostname );
}
}
} else {
switch( iStyle ) {
case 1: formatex( szHostname, 63, "%s (No time limit)", g_szHostname );
case 2: formatex( szHostname, 63, "%s (--:--)", g_szHostname );
case 3: formatex( szHostname, 63, "(--:--) %s", g_szHostname );
}
}

set_pcvar_string( g_pointerHostname, szHostname );

message_begin( MSG_BROADCAST, g_MsgServerName );
write_string( szHostname );
message_end( );

entity_set_float( iEntity, EV_FL_nextthink, get_gametime() + UPDATE_TIME );

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych