Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.05.2012 14:05
Klasy:
1. Fizyk (Klasa premium) pod flagę o - własny poziom C
Zdrowie: 70 (bazowe 170)
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 50
Inteligencja: 0
Opis: 5x szybszy atak na M4'ce, oraz posiada brak rozrzutu
Perki:
1. M4A1 z Przemytu - Dostajesz M4A1 + 20 obrazeń z niej
2. AK47 Shoot - Dostajesz AK47 + 20 obrażeń z niego
3. Moduł Odrzutowy - wyrzuca Cie z siła 666 - użycie " ctrl + space"
4. Tarcza SWAT - odporny na wszystkie przedmioty. ---// I proszę niedawajcie mi na Odporność na miny, rakiety, dynamit.
1. Fizyk (Klasa premium) pod flagę o - własny poziom C
Zdrowie: 70 (bazowe 170)
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 50
Inteligencja: 0
Opis: 5x szybszy atak na M4'ce, oraz posiada brak rozrzutu
Perki:
1. M4A1 z Przemytu - Dostajesz M4A1 + 20 obrazeń z niej
2. AK47 Shoot - Dostajesz AK47 + 20 obrażeń z niego
3. Moduł Odrzutowy - wyrzuca Cie z siła 666 - użycie " ctrl + space"
4. Tarcza SWAT - odporny na wszystkie przedmioty. ---// I proszę niedawajcie mi na Odporność na miny, rakiety, dynamit.
#2
Napisano 02.05.2012 14:44
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#3
Napisano 02.05.2012 14:56
Fizyk niedziała. Szybko się strzela ale to jest tak. Strzele przeleci 10 magazynków i nastepny strzał i miała to być klasa premium...
Proszę o jeszcze takie perki:
1. Notatki kapitana - Odporny na 3 pociski
2. Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej
3. Tytanowe naboje - Zadajesz 10 obrażeń więcej
I proszę zrobić tak jak napisałem.
Proszę o jeszcze takie perki:
1. Notatki kapitana - Odporny na 3 pociski
2. Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej
3. Tytanowe naboje - Zadajesz 10 obrażeń więcej
I proszę zrobić tak jak napisałem.
#6
Napisano 02.05.2012 20:07
m4a1 z przemytu
AK47 Shoot :
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "M4A1 z przemytu"; new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i dodatkowe 20 obrazen z niej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_M4A1); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
AK47 Shoot :
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "AK47 Shoot"; new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 20 obrazen z niego"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_AK47); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Trikolo edytował ten post 02.05.2012 20:06
#9
Napisano 03.05.2012 18:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
#11
Napisano 03.05.2012 20:59
Łap
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych