Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasy oraz Perki :D

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 14:05

Klasy:
1. Fizyk (Klasa premium) pod flagę o - własny poziom C
Zdrowie: 70 (bazowe 170)
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 50
Inteligencja: 0
Opis: 5x szybszy atak na M4'ce, oraz posiada brak rozrzutu

Perki:
1. M4A1 z Przemytu - Dostajesz M4A1 + 20 obrazeń z niej
2. AK47 Shoot - Dostajesz AK47 + 20 obrażeń z niego
3. Moduł Odrzutowy - wyrzuca Cie z siła 666 - użycie " ctrl + space"
4. Tarcza SWAT - odporny na wszystkie przedmioty. ---// I proszę niedawajcie mi na Odporność na miny, rakiety, dynamit.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 02.05.2012 14:44

Fizyk
Załączony plik  codclass_fizyk.sma   1,65 KB  27 Ilość pobrań
  codclass_fizyk.amxx
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 14:56

Fizyk niedziała. Szybko się strzela ale to jest tak. Strzele przeleci 10 magazynków i nastepny strzał i miała to być klasa premium...

Proszę o jeszcze takie perki:
1. Notatki kapitana - Odporny na 3 pociski
2. Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej
3. Tytanowe naboje - Zadajesz 10 obrażeń więcej

I proszę zrobić tak jak napisałem.
  • +
  • -
  • 0

#4 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 16:28

@@ refresh
  • +
  • -
  • 0

#5 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 20:00

@@ UP
  • +
  • -
  • 0

#6 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 02.05.2012 20:07

m4a1 z przemytu
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "M4A1 z przemytu";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i dodatkowe 20 obrazen z niej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
		register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo");
	  
		cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
		cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
		ma_perk[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
		cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
		ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_perk[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

AK47 Shoot :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AK47 Shoot";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 20 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
	    register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo");
	   
	    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
	    cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
	    ma_perk[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	    cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
	    ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_perk[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Trikolo edytował ten post 02.05.2012 20:06


#7 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 20:45

Z tym sobie sam poradziłem, ale łap plusa :D
  • +
  • -
  • 0

#8 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.05.2012 17:14

Proszę o reszte itemów. Klasę można zostawić.
  • +
  • -
  • 0

#9 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 03.05.2012 18:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#10 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.05.2012 18:52

Używa go się "ctrl + space" ?
  • +
  • -
  • 0

#11 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 03.05.2012 20:59

Łap

Załączone pliki



#12 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 03.05.2012 21:04

Tak ctrl+space
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#13 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.05.2012 21:38

Modułu nie używa się ctrl+space :/ tylko ctrl+c jak to zmienić ??

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.05.2012 21:39

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych