Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.05.2012 14:05
Klasy:
1. Fizyk (Klasa premium) pod flagę o - własny poziom C
Zdrowie: 70 (bazowe 170)
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 50
Inteligencja: 0
Opis: 5x szybszy atak na M4'ce, oraz posiada brak rozrzutu
Perki:
1. M4A1 z Przemytu - Dostajesz M4A1 + 20 obrazeń z niej
2. AK47 Shoot - Dostajesz AK47 + 20 obrażeń z niego
3. Moduł Odrzutowy - wyrzuca Cie z siła 666 - użycie " ctrl + space"
4. Tarcza SWAT - odporny na wszystkie przedmioty. ---// I proszę niedawajcie mi na Odporność na miny, rakiety, dynamit.
1. Fizyk (Klasa premium) pod flagę o - własny poziom C
Zdrowie: 70 (bazowe 170)
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 50
Inteligencja: 0
Opis: 5x szybszy atak na M4'ce, oraz posiada brak rozrzutu
Perki:
1. M4A1 z Przemytu - Dostajesz M4A1 + 20 obrazeń z niej
2. AK47 Shoot - Dostajesz AK47 + 20 obrażeń z niego
3. Moduł Odrzutowy - wyrzuca Cie z siła 666 - użycie " ctrl + space"
4. Tarcza SWAT - odporny na wszystkie przedmioty. ---// I proszę niedawajcie mi na Odporność na miny, rakiety, dynamit.
#2
Napisano 02.05.2012 14:44
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
#3
Napisano 02.05.2012 14:56
Fizyk niedziała. Szybko się strzela ale to jest tak. Strzele przeleci 10 magazynków i nastepny strzał i miała to być klasa premium...
Proszę o jeszcze takie perki:
1. Notatki kapitana - Odporny na 3 pociski
2. Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej
3. Tytanowe naboje - Zadajesz 10 obrażeń więcej
I proszę zrobić tak jak napisałem.
Proszę o jeszcze takie perki:
1. Notatki kapitana - Odporny na 3 pociski
2. Naboje Pulkownika - Zadajesz 20 obrażeń więcej
3. Tytanowe naboje - Zadajesz 10 obrażeń więcej
I proszę zrobić tak jak napisałem.
#6
Napisano 02.05.2012 20:07
m4a1 z przemytu
AK47 Shoot :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "M4A1 z przemytu";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M4A1 i dodatkowe 20 obrazen z niej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
AK47 Shoot :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AK47 Shoot";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 i dodatkowe 20 obrazen z niego";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "0.1", "Trikolo");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Trikolo edytował ten post 02.05.2012 20:06
#9
Napisano 03.05.2012 18:34
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
#11
Napisano 03.05.2012 20:59
Łap
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod







codclass_fizyk.amxx







