Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Płonące Naboje

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.05.2012 11:33

Witam. Mam taki problem. Mam na serwerze item "Płonące Naboje" i dość długo one działają czy mógłby ktoś to zmienić aby działało tylko 7 sec. Bo raz działa 10 sec, raz 15. Proszę o poprawienie tego.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
#define nazwa "Plonace Naboje"
#define opis "Masz 1/LW szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_perk[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")
cod_register_perk(nazwa, opis, 2, 6);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
  if(task_exists(id+2936))
   remove_task(id+2936);
  palenie_gracza[id] = 25;
  new data[2]
  data[0] = id
  data[1] = attacker
  set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]

if(!is_user_alive(id))
{
  palenie_gracza[id] = 0
  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)

if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
  message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
  write_byte(TE_SMOKE)
  write_coord(origin[0])
  write_coord(origin[1])
  write_coord(origin[2]-50)
  write_short(sprite_smoke)
  write_byte(random_num(15,20))
  write_byte(random_num(10,20))
  message_end()
 
  remove_task(id+2936);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(flags & FL_ONGROUND)
{
  static Float:velocity[3]
  pev(id, pev_velocity, velocity)
  xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
  set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()

palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych