#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
#define nazwa "Plonace Naboje"
#define opis "Masz 1/LW szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_perk[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")
cod_register_perk(nazwa, opis, 2, 6);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 02.05.2012 11:33
Witam. Mam taki problem. Mam na serwerze item "Płonące Naboje" i dość długo one działają czy mógłby ktoś to zmienić aby działało tylko 7 sec. Bo raz działa 10 sec, raz 15. Proszę o poprawienie tego.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












