Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [HL] ShockRoach


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.05.2012 08:09

ShockRoach [AGHL.ru Link]
version 0.1

Dołączona grafika

Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed Modules:

Description:

Biological weapon of Race-X, which can be observed in the course of military actions in Opposing Force. Shoots shock charge. Initially, the shockroach was charged and may issue up to 10 charges. High rate of fire. After exhausting the charge he recharges quickly - 3 charge per second. Radius damage of 2 meters. When released into the water discharge instantly kills all in the water.

Settings:



Code: // Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_shockroach"
#define WEAPON_SLOT 2
#define WEAPON_POSITION 5
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "shock_beam"
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 10
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO ""
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP -1
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 10
#define WEAPON_WEIGHT 15
#define WEAPON_DAMAGE 34.0

// Models
#define MODEL_WORLD "models/w_shock.mdl"
#define MODEL_VIEW "models/v_shock.mdl"
#define MODEL_PLAYER "models/p_shock.mdl"

#define SHOCK_BEAM_PARTICLE "sprites/flare3.spr"

#define SOUND_FIRE "weapons/shock_fire.wav"
#define SOUND_DRAW "weapons/shock_draw.wav"
#define SOUND_IMPACT "weapons/shock_impact.wav"
#define SOUND_RECHARGE "weapons/shock_recharge.wav"




Dołączona grafika


Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually.

Attached Files Dołączona grafika sr_resources.zip (151.3 KB) Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (schockroach.sma - 9.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.05.2012 11:40

Spoko wygląda ;) Przydałoby się spolszenie, chociażby cvar'ow, ale i z tego trzeba się cieszyć, na pewno skorzystam w najbliższej przyszłości.

Ech, tak sie cieszyłem z nowego bajera, a tu skicha, wersja modułu WeaponMod tylko na win32, a potrzebny mi .dll, wiec lipa jak na razie ;) Nie orientuje sie ktoś, czy można wgrać na ftp servera z TSerwery.pl silnik gry cs'a pod linuxa ? ; x I czy to będzie mi utrudniać potem, np czy napotkam wiele modułów tylko na win32 ?

Użytkownik ogieR- edytował ten post 02.05.2012 11:47

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 02.05.2012 11:46

na razie dziala i tak tylko na windows :/
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych