Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieumiem dodać żeby klasy dostawały bronie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MazaQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 02.05.2012 07:25

Proszę o to aby klasy dostawały bronie w diablo modzie
Mag = P90
Mnich = Famas
Paladyn = M4A1
Zabójca = AK-47
Nekromanta = MP5
Barbarzyńca = M249
Hunter = Galil
Imperator = Deagle + HE
Duch = AWP + Smoke
Ezreal = Scout + HE + Flesh
Skoczek = Elites
Oczywiście z nabojami xP
Tym lub własnym sposobem:

W public roundstart znajdz

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1

Nad tym dodaj

if (player_class[i] == Nazwa_Klasy){
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}


Bardzo proszę o dodanie tego chociażby dla podstawowych 7 klas :D
Z góry dziękuję

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 02.05.2012 10:04

Sory gościu ,ale jak Tobie się nie chcę dodać takich pierdół i zasłaniasz się "nie umiem" to życze ci powodzenia w prowadzeniu sieci

tu masz nazwy broni jakbyś jakiejś nie znał
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

Mam nadzieję ,że jesteś osobą kompetentną i inteligentną sobie poradzisz inaczej nie warto nawet stawiać dzisiaj daiblomodów; )

#3 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 02.05.2012 11:10

Zrobiłem to i mi nie daje tych broni
Proszę o pomoc

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.05.2012 11:15

zamiast tego
if (player_class[i] == Hunter){
fm_give_item(i, "weapon_gali")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}

spróbuj tego
if (player_class[i] == Hunter){
give_item(id,"weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90);
}

  • +
  • -
  • 0

#5 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 02.05.2012 12:02

4 errory mi wywala :(

Może tak ?
}	 
case Klasa:
{
give_item(id, "weapon_shield");
give_item(id, "weapon_fiveseven");
}


Tak działa moim sposobem wiec temat do zamknięcia

Załączone pliki


Użytkownik MazaQ edytował ten post 02.05.2012 11:48

  • +
  • -
  • 0

#6 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 02.05.2012 12:05

W roundstart zrob
      if(player_class[id] == Twoja_klasa)
{
fm_give_item(i,"weapon_awp")////bron sobie zmienisz
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 30)
}

Uzywaj fm_give_item bo inaczej bedzie bugowac

#7 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.05.2012 13:58

ja miałem fm_ i nic się nie działo
  • +
  • -
  • 1

#8 MazaQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 03.05.2012 07:16

Zrobiłem tak i działa :)
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){

if (player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Paladyn)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Zabojca)
{
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
if (player_class[i] == Nekromanta)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
if (player_class[i] == Barbarzynca)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
if (player_class[i] == Ninja)
{
fm_give_item(i, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
}
if (player_class[i] == Hunter)
{
fm_give_item(i, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0
mag_fb[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

Temat do zamknięcia xP
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych