Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep cod modProblem z granatami

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.05.2012 13:43

Witam napisałem dziś sklep i mam problem a mianowicie chodzi o to że jak ktoś kupi granat to granat dostaje w każdej rundzie na całej mapie a ja chce żeby granat znikał po rundzie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by flk", "1.0", "flk");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yflk");
new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r3 P.H");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 45 HP] \yKoszt: \r6 P.H");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r9 P.H");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16 P.H$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16 P.H");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16 P.H");//6
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r10 P.H");//7
menu_additem(menu, "Punkty Honoru \r[Dostajesz 10 Punktow honoru \yKoszt: \r16000 $");//8
menu_additem(menu, "Granaty flash-bang \r[Dostajesz dwa flash-bang \yKoszt: \r15 P.H");//9
menu_additem(menu, "Granat HE \r[Dostajesz granat HE \yKoszt: \r10 P.H");//10
menu_additem(menu, "Smoke grenade \r[Dostajesz Smoke grenade \yKoszt: \r6 P.H");//11
menu_additem(menu,"Ciche chodzenie \r[Nieslychac twoich krokow \yKoszt: \r15 P.H");//12
menu_additem(menu,"Niesmiertelnosc 7 skeund \r[Jestes niesmiertelny prze 7sec \yKoszt: \r20 P.H");//13
menu_additem(menu,"Mniejsza widocznosc \r[Jestes mniej widoczny \yKoszt: \r20 P.H");//13
menu_display(id, menu);

}
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 3)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-3);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 20 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-3);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 6)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+45);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-6);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 45 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-6);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 9)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+100);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-9);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 100 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-9);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 5)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-5);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 5)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-16);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new coinsbonus = random_num(5000,15000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales Punkty Honoru %i$!", coinsbonus);
cod_set_user_coins(id, kasa+coinsbonus);
}
case 1:
{
new coinsbonus = random_num(5000,15000);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales Punkty Honoru %i$!", coinsbonus);
cod_set_user_coins(id, coinsbonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cod_set_user_coins(id, kasa+totek);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
if(kasa < 16)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru");
}
case 5:
{
if(kasa >= 16)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cod_set_user_coins(id, kasa-16);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < 10)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za Punktow Honoru!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 16000)
{
new coins = cod_get_user_coins(id);
cs_set_user_money(id, kasa-100);
cod_set_user_coins(id, coins+10)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01 50^x03 Punktow Honoru!");
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
}
case 8:
{
if(kasa >= 15)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granaty flash-bang!");
}
if(kasa < 15)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 9:
{
if(kasa >= 10)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles granat HE!");
}
if(kasa < 10)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 10:
{
if(kasa >= 6)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-6);
cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles Smoke grenade!");
}
if(kasa < 6)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 11:
{
if (kasa >= 15 )
{
cod_set_user_coins(id, kasa - 15);
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "Kupiles ciche chodzenie");

}
if(kasa < 15)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 12:
{
if (kasa >= 20 )
{
cod_set_user_coins(id, kasa - 20);
set_user_godmode(id, 1)
set_task(7.0, "Wylaczgodmode", id);
client_print(id, print_chat, "Kupiles niesmiertelnosc");

}
if(kasa < 20)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}
case 13:
{
if (kasa >= 20 )
{
cod_set_user_coins(id, kasa - 20);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
client_print(id, print_chat, "Kupiles zmniejszenie widocznosci");

}
if(kasa < 20)
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Punktow Honoru!");
}

}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SmiercGraczaPost(victim)
{
set_rendering(victim, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(victim, 0);
set_user_godmode(victim, 0)
}
public Spawn(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
set_user_godmode(id, 0);
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public Wylaczgodmode(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.38, 0.66, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "KONIEC niesmiertelnosci")
}

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#2 Arex

    ERROR

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:310
  • Imię:Arex
  • Lokalizacja:Bobowa
Offline

Napisano 01.05.2012 14:11

Uzyj Komendy give a nie cod_set aby dodać Granat

#3 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 01.05.2012 14:21

nie działa próbowałem tak już

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#4 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.05.2012 12:07

Pomoże ktoś ??

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 02.05.2012 15:53

give_item(id, "weapon_hegrenade")
- to musi dzialac na 100%
moze wczesniej jakas literowka byla?
zobacz to /\

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 Flk

    Czempion

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 02.05.2012 18:03

działać działa daje he ale jak wybieram he to go dropi

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych