←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy [Nowy CoD]

Locked

  • +
  • -
porek's Photo porek 01.05.2012

Siema, chce prosic o przerobienie klasy ktorą znalazlem i lekko przerobiłem na tyle na ile umiem. Klasa powinna miec 100 widocznosci, a ja chce by miala okolo 25-50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "1/1 z AWP, malo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zQnem");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Pozdrawiam")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}





Z gory thx :)
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 01.05.2012

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPluginy
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk

Quote

  • +
  • -
P@trYk^.^'s Photo P@trYk^.^ 01.05.2012

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "1/1 z AWP, malo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zQnem");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Pozdrawiam")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Quote

  • +
  • -
porek's Photo porek 01.05.2012

dzięki :). Łap + :)
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 01.05.2012

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked