Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy [Nowy CoD]

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 porek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2012 12:58

Siema, chce prosic o przerobienie klasy ktorą znalazlem i lekko przerobiłem na tyle na ile umiem. Klasa powinna miec 100 widocznosci, a ja chce by miala okolo 25-50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "1/1 z AWP, malo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zQnem");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Pozdrawiam")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}





Z gory thx :)
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.05.2012 12:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXPluginy
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 01.05.2012 13:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "1/1 z AWP, malo widoczny";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "zQnem");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Pozdrawiam")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 10.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 1

#4 porek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2012 13:05

dzięki :). Łap + :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.05.2012 13:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych