Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie dźwięku dla admina.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.04.2012 13:36

Witam.
Oto tutaj kodzik nieco edytowanego adminchatu z dodanym do niego kolor chatu.
Chciałbym wywołać dźwięk dla admina , gdy ktoś napisze na u@.
Próbowałem wywołać chyba w każdym miejscu, ale zawsze bez skutecznie.
Nie wiem , czy to kwestia złego miejsca , czy tego , że pobieram nie to id.
Puki co dźwięk miała osoba , która pisała na u@ , a nie ta która otrzymywała tą wiadomość.

Jakby ktoś nie zrozumiał:
Jakiś gracz pisze na u@ wiadomość , wysyła ją.
I gdy pojawia się ona u admina , obecnego na serwerze , chciałbym aby poza samą wiadomością został odtworzony dźwięk.
W moim przypadku admin.wav.

Dodatkowo , jeśli komuś będzie się chciało , może dodać , lub wytłumaczyć mi jak dodać ten sam dźwięk do psaya. (tj jeśli admin pisze prywatną wiadomość do kogoś)
Tak aby u odbiory , również wywołany był dźwięk.

Spoiler

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 30.04.2012 20:47

cmdSayAdmin(id)



if (players[i] != id && get_user_flags(players[i]) & g_AdminChatFlag){
ColorChat(players[i], RED, "%s", message)
}


zamienić na


if (players[i] != id && get_user_flags(players[i]) & g_AdminChatFlag)
{
ColorChat(players[i], RED, "%s", message)
client_cmd(players[i], "spk TUTAJ_WPISZ_SCIEZKE_DZWIEKU");
}


nie zapomnij tego dźwięku dodać do plugin_precache()
  • +
  • -
  • 0

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.04.2012 22:06

Nic to nie zmieniło.
Wciąż nie ma dźwięku , chociaż teoretycznie powinien być.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 30.04.2012 22:09

a format? dźwięk jest w .wav?
  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.04.2012 22:51

Dźwięk jest w wavie.
Jest zrobiony spk , jest dodany precache.

Jak dodawałem wcześniej , to był jedynie efekt u osoby która napisała.
A nie u admina , który otrzymał tą wiadomość.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 05.05.2012 20:46

Moze sie ktos podejmie tej pracy ? Taka edycje na pewno bym wgral, zwiększyłoby to uwagę admina na pilnowaniu servera, bo jednak admin też gracz i czasem chce pograć i może nie zauważyć tekstu, nawet jak jest on przykładowo zielony :>
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 05.05.2012 21:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say_team", "zobacz");
}

public zobacz(id){

new said[2]
read_argv(1, said, 1)
if (said[0] != '@')
  return PLUGIN_CONTINUE


   for(new i=1; i<=get_playersnum(); i++){
if(is_user_connected(i) && has_flags(i, "i")){

  client_cmd(i, "spk admin"); // zmien dzwieka ;d



}



}

  return PLUGIN_CONTINUE

}
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte

new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)

for(new i=0;i<=len;i++)
{
  if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
  else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
   else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
   else if(string[i]==',') ret=1
  if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

  byte=0
}

return ret
}
Zobaczcie zmiencie dzwieka, to jest jako osobny plugin, więc tamten zostawcie w spokoju ;d
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#8 BlessU

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.04.2013 20:01

Nie działa ten plugin, wszystko zrobione, ale i tak nie działa. Dźwięk wcale się nie otwarza ani u nadawcy, ani u odbiorcy.
  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych