Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HS Only - nie działa Only hs na noże


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2012 09:51

Krótko - jak włącze HS Only to nożami można normalnie zabić, a chce, żeby jak się włączy HS Only to było na noże też hs only.....

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
register_dictionary("hs_only.txt")

register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")

display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
new players[MAX_PLAYERS], num
get_players(players, num, "a")
for (new i; i < num; ++i)
g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
if (g_RestartAttempt[id]) {
g_RestartAttempt[id] = false
return
}
event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[2]
read_argv(1, arg, 1)

new temp = str_to_num(arg)

switch(temp) {
case 0: {
if(!g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
}
else {
unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
g_hs_mode = false
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
}
}
case 1: {
if(g_hs_mode) {
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
}
else {
g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
g_hs_mode = true
client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
display_status()
}
}
default: {
client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED

static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED

if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED

if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
switch( get_pcvar_num(display_hud) )
{
case 1: {
set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
}
}


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 02.05.2012 20:44

reffff
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych