Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Aktualizacja HP przy wybraniu klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3sp3cT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:103
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.04.2012 12:07

Witam, mam takie pytanie mogli byście mi posłać lub pomoc, pytanie polega na tym:

Gdy Gracz Wybierze klase automatycznie przybiera mu hp zaleznie od klasy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 29.04.2012 18:08

za give_knife(id) w wyborze klas
dodaj
change_health(id,999,0,"")

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 29.04.2012 20:59

I w efekcie dostanie każdy 999hp.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 29.04.2012 21:25

public ResetHUD(id)<br>{<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;if (is_user_connected(id))<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;{&nbsp;&nbsp; &nbsp;<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;remove_task(id+GLUTON)<br>&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;change_health(id,9999,0,"")


Tak się zaczyna resethud. LDaczego nitk nie dostaje 9999hp?

Ale ok nie ma ludzi nie omylnych wytluamcz mi jak to zrobic i koledze ,który prosi ; ))

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.04.2012 21:31

Na początku do
public RoundStart :
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

I poniżej np pod give_knife(id)
set_user_health(id,hp)


Nie testowałem , ale powinno śmigać.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 30.04.2012 22:47

W roundstart masz pętle , więc coś takiego odpada

#7 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.05.2012 14:42

Tam gdzie masz wybranie klasy to dajesz np :

case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])

new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}

Ważne, żeby 2 nowe linijki było pod LoadXP. Tylko pewne to nie jest, bo możliwe, że jeszcze nie wczyta mu jeszcze LoadXD, czyli uwzględni, że ma siłe =0, czyli 0*2 = 0. Wtedy powinien mieć tylko tyle HP, ile ma klasa standardowo, chyba, że zrobisz coś takiego :

case 0: {
player_class[id] = KLASA
LoadXP(id, player_class[id])
set_task(2.0,"daj_mi_zycie",id)
}

public daj_mi_zycie(id) {
new hp = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
set_user_health(id,hp)
}


Oczywiście ten 2 public gdzieś na końcu kodu umieść, a case ustalasz według takiego jak masz ;)

W tym wypadku dostaniemy HP po 2 sekundach od wybrania klasy, ale to też zależy od Twojej bazy, czy szybko załaduje dane ;)

Użytkownik ogieR- edytował ten post 01.05.2012 14:48

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych