Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
cod stary/nowy

Przerobienie klas

cod stary/nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 shift412

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 29.04.2012 00:31

Witam proszę o przerobienie paru klas :

ElitarnySnajper (Premium) - Proszę o dodanie do tej klasy deagla

Cheater (Premium) : Proszę o zmienienie :
inteligencja:0
zdrowie 0
wytrzymałość 0
kondycja: -10
Z zmniejszenie eliminatora rozrzutu może być ogranicznik rozrzutu.

Samobujca Proszę zmienić :

Inteligencja: 0
Zdrowie: -14
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: -6

Oraz Proszę o dodanie do każdej klasy Premium DEFA

Proszę o napisanie klas :

Wojak (Premium) :
inteligencja:0
zdrowie: 20
Wytrzymalosc: 10
Kondycja: 10

Bron: AK 47

Dodatkowy opis: Ma zadaje 5 obrazen wiecej + inteligencja oraz posiada HE i 1/3 z niego.


Chirurg

Inteligencja: 6
Zdrowie: 10
Wytrzymalosc: 16
Kondycja:4

Bron: Galil

Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki, moze wskrzeszac graczy z wlasnego teamu oraz ma 2 fleshe



proszę o zmienienie przy wszystkich klasach opisu. Aby napisany byl on bez polskich liter (naprzyklad zamiast liderki ż lub ź napisac z).

Dziękuje !!!

Załączone pliki


Użytkownik shift412 edytował ten post 29.04.2012 00:40


#2 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 29.04.2012 09:36

Masz Elitarnego :D

Załączone pliki


Użytkownik Kaski edytował ten post 29.04.2012 09:37


#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 29.04.2012 12:28

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz
new sprite_blast, sprite_white;

new const nazwa[] = "Samobojca";
new const opis[] = "może się zabić i wrogów wokół za pomocą E.";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = -14;
new const kondycja = -6;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
user_silentkill(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Cheater (Premium)";
new const opis[] = "Posiada ogranicznik rozrzutu";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "c@w@ler");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Cheater (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 shift412

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wroc
Offline

Napisano 30.04.2012 23:36

Moge jeszcze o Chirurga i Wojaka prosić.

Proszę zróbcie mi to w pliku amxx bo mi coś nie działa.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary/nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych