Prosiłbym o przerobienie tego perku aby można go było używać "ctrl + space" zamiast "ctrl + c"
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Moduł Odrzutowy
Temat rozp. P@trYk^.^, 28.04.2012 15:02
5 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 28.04.2012 15:05
Podaj Sma perku to zrobie

#3
Napisano 28.04.2012 15:07
A tak srr 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy"; new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy"; new bool:ma_perk[33]; new Float:ostatni_skok[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public cod_perk_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } }
#4
Napisano 28.04.2012 15:11
Uuu.. czekaj chwile może coś wymyśle
myślałem że bedzie podana obja użycia i że tylko zmienić chwila
pomyśle



#6
Napisano 28.04.2012 15:28
public cod_class_skill_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
To jest wzięte z klasy i może byś se to wbudowal tylko nei wiem czym sie uzywa
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
i jeszcze zobacz to
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[Perk] Dash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"
new bool:ma_perk[33];
new bool:ma_cooldown[33]; // mozna uzyc skila co 5 sekund
new g_trail;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_perk("Dash", "Potrafisz szybko sie przemiescic co 5 sekund uzywajac perku");
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id]=true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id]=false;
public cod_perk_used(id)
{
if(!ma_cooldown[id])
{
new Float:fVelocity[3];
new Float:fPunch[3];
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
fVelocity[2]=0.0;
fPunch[0]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[1]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[2]=random_float(0.0, 5.0);
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(id, pev_punchangle, fPunch);
ma_cooldown[id]=true;
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(2)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(80)
message_end()
set_task(5.0, "DeleteCooldown", id);
}
}
public DeleteCooldown(id)
{
ma_cooldown[id]=false;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(0x0000);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(30);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
to samo co modul ale inna nazwa
tylko czemu nie napisane użycie
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
To jest wzięte z klasy i może byś se to wbudowal tylko nei wiem czym sie uzywa

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
i jeszcze zobacz to
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[Perk] Dash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"
new bool:ma_perk[33];
new bool:ma_cooldown[33]; // mozna uzyc skila co 5 sekund
new g_trail;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_perk("Dash", "Potrafisz szybko sie przemiescic co 5 sekund uzywajac perku");
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id]=true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id]=false;
public cod_perk_used(id)
{
if(!ma_cooldown[id])
{
new Float:fVelocity[3];
new Float:fPunch[3];
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
fVelocity[2]=0.0;
fPunch[0]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[1]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[2]=random_float(0.0, 5.0);
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(id, pev_punchangle, fPunch);
ma_cooldown[id]=true;
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(2)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(80)
message_end()
set_task(5.0, "DeleteCooldown", id);
}
}
public DeleteCooldown(id)
{
ma_cooldown[id]=false;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(0x0000);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(30);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
to samo co modul ale inna nazwa


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych