Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moduł Odrzutowy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 28.04.2012 15:02

Prosiłbym o przerobienie tego perku aby można go było używać "ctrl + space" zamiast "ctrl + c"
  • +
  • -
  • 0

#2 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 28.04.2012 15:05

Podaj Sma perku to zrobie :)

#3 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 28.04.2012 15:07

A tak srr :P



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";

new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];

public plugin_init()
 {
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}


  • +
  • -
  • 0

#4 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 28.04.2012 15:11

Uuu.. czekaj chwile może coś wymyśle xD myślałem że bedzie podana obja użycia i że tylko zmienić chwila :P pomyśle xD

#5 P@trYk^.^

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:299
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 28.04.2012 15:15

Też tak myślałem i szukałem i nic :P
  • +
  • -
  • 0

#6 Kaski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Kevin
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 28.04.2012 15:28

public cod_class_skill_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}

To jest wzięte z klasy i może byś se to wbudowal tylko nei wiem czym sie uzywa :(

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Modul Odrzutowy";
new const perk_desc[] = "Wyrzuca cie z sila 666(+inteligencja), modul laduje sie co 4 sekundy";
new bool:ma_perk[33];
new Float:ostatni_skok[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
new flags = pev(id, pev_flags);

if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}

i jeszcze zobacz to


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define PLUGIN "[Perk] Dash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fili:P"

new bool:ma_perk[33];
new bool:ma_cooldown[33]; // mozna uzyc skila co 5 sekund

new g_trail;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_perk("Dash", "Potrafisz szybko sie przemiescic co 5 sekund uzywajac perku");
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id]=true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id]=false;
public cod_perk_used(id)
{
if(!ma_cooldown[id])
{
new Float:fVelocity[3];
new Float:fPunch[3];
velocity_by_aim(id, 1000, fVelocity);
fVelocity[2]=0.0;
fPunch[0]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[1]=random_float(0.0, 5.0);
fPunch[2]=random_float(0.0, 5.0);
set_pev(id, pev_velocity, fVelocity);
set_pev(id, pev_punchangle, fPunch);
ma_cooldown[id]=true;
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(g_trail)
write_byte(2)
write_byte(10)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(255)
write_byte(80)
message_end()
set_task(5.0, "DeleteCooldown", id);
}
}
public DeleteCooldown(id)
{
ma_cooldown[id]=false;
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(0x0000);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(30);
message_end();

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
to samo co modul ale inna nazwa :P tylko czemu nie napisane użycie xD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych