Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z HUD

cod stary brak hud hp

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 28.04.2012 11:19

Witam . Chciałem sobie ustawić dodatkowo hp w hud lecz zamiast tego nie mam w ogóle HUD podczas gry

Tutaj załazam ten fragment od hud

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Item : %s]^n[Zdrowie : %i]l", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Dodatkowo uruchomiłem deugowanie i w logach mam coś takiego :


[AMXX] Run time error 19 (plugin "QTM_CodMod.amxx") - debug not enabled!
L 03/16/2012 - 09:57:10: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/16/2012 - 09:57:35: HudSyncObject -1 is invalid
L 03/16/2012 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 03/16/2012 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/16/2012 - 09:57:35: HudSyncObject -1 is invalid
L 03/16/2012 - 09:57:35: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 03/16/2012 - 09:57:35: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/16/2012 - 09:57:36: HudSyncObject -1 is invalid
L 03/16/2012 - 09:57:36: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 03/16/2012 - 09:57:36: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/16/2012 - 09:57:36: HudSyncObject -1 is invalid

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 28.04.2012 12:14

dodaj w plugin_init:

SyncHudObj = CreateHudSyncObj();


jeśli nie ma

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 28.04.2012 12:15

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary, brak, hud, hp

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych