Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Nowy] Awanse klas przy danym lvl'u


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Szofer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2012 16:31

Witam:)
Mam problem z skompilowaniem Silnika Cod'a , w którym znajduje sie awans klas przy danym lvl

Chodzi mi dokładnie o to : ( to mi sie nie chce skompilować ) [Errory] Wyskakują.

Kod :
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i &--#60;= ilosc_klas; i++)
{

new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[id]);
if(poziom_gracza[id] &--#62;= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] &--#62;= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[CoD:mW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[CoD:mW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o wskaźnik co jest aktualnie z tym źle.
Czytałem z tego i nic :(
Link : http://amxx.pl/topic...522#entry259522

Użytkownik cslubien edytował ten post 27.04.2012 16:33

  • +
  • -
  • 0

Projektuję silniki , paczki , pluginy i wszystko co chcesz!

Napisz do mnie - dogadamy się!

------------------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś zainteresowany to napisz mi na pw!

Pierw przedstaw swą oferte czego ode mnie oczekujesz ,następnie czekaj na odpowiedź!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych