Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Zmiana Dźwięków Broni na Serwerze


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 aquanek

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2012 21:59

Witam,

Poszukuję pluginu oraz instrukcji do podmiany Dźwięków broni na serwerze cs1.6

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2012 22:03

dźwięki musisz zmienić w modelu broni
  • +
  • -
  • 0

#3 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 04.07.2012 15:56

trochę niczym archeolog, ale mam pytanie: w jakim programie najszybciej dokonać tej zmiany? ;D
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 04.07.2012 19:50

Musisz przekompilować plik .mdl edytując wcześniej .qc. Wymagane programy:
- Jed's Half-Life Model Viewer
- mdldec
- studiomdl

W internecie znajdziesz tutoriale dt. dekompilacje modeli dla silnika GoldSrc.
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 12.07.2012 17:24

no zdekompilowałem, ale jak podmienić ścieżki do dźwięków?

jest tylko to:

/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2 
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

v_aknano.mdl

Original internal name:
"v_galil.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "v_aknano.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$body "studio" "part1"

$body "studio" "part2"

$body "studio" "part3"

$body "hands" "cshandsr"

$body "hands" "cshandsl"


// 2 attachment(s)
$attachment 0 "AK74u" 0.000000 -17.000000 -122.599998
$attachment 1 "AK74u" 0.000000 -5.000000 2.600000

// 7 hit box(es)
$hbox 0 "AK74u" -0.820000 -21.580000 -1.920000 0.840000 9.510000 4.600000
$hbox 0 "Right_L_Arm" -8.136635 -1.900000 -1.630000 0.430000 1.500000 0.950000
$hbox 0 "Right_Hand" -3.525410 -1.100000 -1.590000 0.140000 0.760000 1.310000
$hbox 0 "Bone22" -1.400000 -0.720000 -0.690000 0.000000 0.650000 0.580000
$hbox 0 "Left_L_Arm" -8.136637 -1.940000 -0.950000 0.380000 1.310000 1.560000
$hbox 0 "Left_Hand" -3.525409 -0.750000 -1.610000 0.080000 0.990000 1.300000
$hbox 0 "Left1" -1.370000 -0.520000 -0.420000 0.000000 0.790000 0.810000

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle" "idle" fps 30 
$sequence "reload" "reload" fps 42 {
  { event 5004 30 "weapons/aksu_clipout.wav" } 
  { event 5004 48 "weapons/aksu_clipin.wav" } 
  { event 5004 85 "weapons/aksu_boltpull.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 32 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5001 0 "10" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5001 0 "10" } 
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 35 { event 5001 0 "10" } 

// End of QC script.

czyli ścieżki do dzwięków przeładowania, a nie strzału ;<
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 12.07.2012 18:29

Za za pomocą pluginu nie można tak ?



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN "Dzwiek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pan PrO"

new const Fire_snd[] = { "misc/strzal.wav" } // scierzka do dźwięku
new const went[] ={ "weapon_galil" } // id broni

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, went, "Atakuje", 1);
}

public plugin_precache()
precache_sound(Fire_snd)

public Atakuje(Weapon)
{
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
new szClip, szAmmo;
get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo);
if(Player > 0 && Player < 33)
if(szClip > 0)
emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Fire_snd, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 12.07.2012 18:31

  • +
  • -
  • 0

#7 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 12.07.2012 18:51

nadpisze dźwięk, będą dwa na raz... a to nie będzie fajne ;)

powstawiałem tak

// 6 animation sequence(s)
$sequence "idle" "idle" fps 30 
$sequence "reload" "reload" fps 42 {
  { event 5004 30 "weapons/pscod/aknano_clipout.wav" } 
  { event 5004 48 "weapons/pscod/aknano_clipin.wav" } 
  { event 5004 85 "weapons/pscod/aknano_boltpull.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 32 
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot1.wav" } 
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot2.wav" } 
$sequence "shoot3" "shoot3" fps 35 { event 5001 0 "weapons/pscod/aknano_shoot1.wav" } 

// End of QC script.
przeładowanie jest dobrze dalej, ale strzał się nie zmienił...
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych