Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Prośba o dużo perków
Temat rozp.
Rocketfuel
, 25.04.2012 16:06
CoD Nowy perki perk nowy call of duty cod prośba
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2012 16:06
proszę o zrobienie perków ( będą plusy ). W pierwszej linijce jest nazwa perku a w drugiej jego opis(trzecia linijka to info):
1.Furia
Zadajesz +15 dmg więcej.
2.Rewolwerowiec
Dostajesz deagle i +25 dmg z niego.
3.Elektromagnes
Możesz postawić elektromagnes, a on przyciąga bronie przeciwnika.
(ten widzialem na jednym serwie)
4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i 1/20 z niego + HE i 1/4 z niego.
5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i 1/30 z niej + HE i 1/5 z niego.
na razie to tyle ale będą jeszcze tyko muszę wymyślić.
Z góry dzięki.
1.Furia
Zadajesz +15 dmg więcej.
2.Rewolwerowiec
Dostajesz deagle i +25 dmg z niego.
3.Elektromagnes
Możesz postawić elektromagnes, a on przyciąga bronie przeciwnika.
(ten widzialem na jednym serwie)
4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i 1/20 z niego + HE i 1/4 z niego.
5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i 1/30 z niej + HE i 1/5 z niego.
na razie to tyle ale będą jeszcze tyko muszę wymyślić.
Z góry dzięki.
#3
Napisano 07.05.2012 18:17
Łap

Załączone pliki
#4
Napisano 07.05.2012 18:38
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <engine> new const perk_name[] = "Elektromagnes militarny"; new const perk_desc[] = "Co runde mozesz polozyc elektromagnes"; new bool:ma_perk[33]; new pozostale_elektromagnesy[33];new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali; new sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1"); pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "400"); pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "20"); pcvar_widocznosc_fali = register_cvar("cod_wavesvisibility", "5"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_think("magnet","MagnetThink"); } public plugin_precache() { precache_model("models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl"); precache_sound("weapons/mine_charge.wav"); precache_sound("weapons/mine_activate.wav"); precache_sound("weapons/mine_deploy.wav"); sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ; } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true NowaRunda_magnet(); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false } public cod_perk_used(id) { if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!"); return PLUGIN_CONTINUE; } pozostale_elektromagnesy[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5); entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl"); drop_to_floor(ent); emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public ResetHUD(id) { NowaRunda_magnet() pozostale_elektromagnesy[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_elektromagnesow); } public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "magnet"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "magnet"); } }public NowaRunda_magnet() { new ent = find_ent_by_class(-1, "magnet"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "magnet"); } } stock get_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] ) { new Float:fEntOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin ); // Velocity = Distance / Time new Float:fDistance[3]; fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0]; fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1]; fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2]; new Float:fTime = -( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed ); fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime; fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime; fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime + 50.0; return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] ); } stock set_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed ) { new Float:fVelocity[3]; get_velocity_to_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity ) entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity ); return ( 1 ); } public MagnetThink(ent) { if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1)) emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_activate.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM ); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1); new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = get_pcvar_num(pcvar_zasieg); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) == get_user_team(id)) continue; if (is_user_alive(pid)) { new bronie_gracza = entity_get_int(pid, EV_INT_weapons); for(new n=1; n <= 32;n++) { if(1<<n & bronie_gracza) { new weaponname[33]; get_weaponname(n, weaponname, 32); engclient_cmd(pid, "drop", weaponname); } } } } numfound = find_sphere_class(0,"weaponbox", float(dist)+100.0,entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) if(get_entity_distance(ent, entlist[i]) > 50.0) set_velocity_to_origin(entlist[i], forigin, 999.0); if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } new iOrigin[3]; FVecIVec(forigin, iOrigin); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 0 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( get_pcvar_num(pcvar_widocznosc_fali) ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, perki, perk, nowy, call of duty, cod, prośba
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych