Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o dużo perków

CoD Nowy perki perk nowy call of duty cod prośba

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 25.04.2012 16:06

proszę o zrobienie perków ( będą plusy ). W pierwszej linijce jest nazwa perku a w drugiej jego opis(trzecia linijka to info):

1.Furia
Zadajesz +15 dmg więcej.

2.Rewolwerowiec
Dostajesz deagle i +25 dmg z niego.

3.Elektromagnes
Możesz postawić elektromagnes, a on przyciąga bronie przeciwnika.
(ten widzialem na jednym serwie)

4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i 1/20 z niego + HE i 1/4 z niego.

5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i 1/30 z niej + HE i 1/5 z niego.


na razie to tyle ale będą jeszcze tyko muszę wymyślić.
Z góry dzięki.

#2 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 07.05.2012 18:03

refresh

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#3 ChadaWGW2

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:232
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:??
Offline

Napisano 07.05.2012 18:17

Łap ^^

Załączone pliki



#4 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 07.05.2012 18:38


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <engine>

new const perk_name[] = "Elektromagnes militarny";

new const perk_desc[] = "Co runde mozesz polozyc elektromagnes";

new bool:ma_perk[33];

new pozostale_elektromagnesy[33];new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali;

new sprite_white;

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");



register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1");

pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "400");

pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "20");

pcvar_widocznosc_fali = register_cvar("cod_wavesvisibility", "5");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_think("magnet","MagnetThink");



}

public plugin_precache()

{

precache_model("models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");

precache_sound("weapons/mine_charge.wav");

precache_sound("weapons/mine_activate.wav");

precache_sound("weapons/mine_deploy.wav");

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;

}

public cod_perk_enabled(id)

{

ma_perk[id] = true

NowaRunda_magnet();

}

public cod_perk_disabled(id)

{

ma_perk[id] = false

}

public cod_perk_used(id)

{

if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



pozostale_elektromagnesy[id]--;



new Float:origin[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");

entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);

entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);

entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);





entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");

drop_to_floor(ent);



emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );



entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);



return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)

{

NowaRunda_magnet()

pozostale_elektromagnesy[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_elektromagnesow);

}

public client_disconnect(id)

{

new ent = find_ent_by_class(0, "magnet");

while(ent > 0)

{

  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(ent);

  ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");

}

}public NowaRunda_magnet()

{

new ent = find_ent_by_class(-1, "magnet");

while(ent > 0)

{

  remove_entity(ent);

  ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");

}

}

stock get_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )

{

new Float:fEntOrigin[3];

entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );



// Velocity = Distance / Time



new Float:fDistance[3];

fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];

fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];

fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];



new Float:fTime = -( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );



fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;

fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;

fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime + 50.0;



return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );

}

stock set_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )

{

new Float:fVelocity[3];

get_velocity_to_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )



entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );



return ( 1 );

}

public MagnetThink(ent)

{

if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))

  return PLUGIN_CONTINUE;



if(!entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1))

  emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_activate.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );



entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);



new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new dist = get_pcvar_num(pcvar_zasieg);



new Float:forigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{ 

  new pid = entlist[i];

 

  if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))

   continue;

 

  if (is_user_alive(pid))

  {

   new bronie_gracza = entity_get_int(pid, EV_INT_weapons);

   for(new n=1; n <= 32;n++)

   {

    if(1<<n & bronie_gracza)

    {

	 new weaponname[33];

	 get_weaponname(n, weaponname, 32);

	 engclient_cmd(pid, "drop", weaponname);

    }

   }

  }

}



numfound = find_sphere_class(0,"weaponbox", float(dist)+100.0,entlist, 32,forigin);



for (new i=0; i < numfound; i++)

  if(get_entity_distance(ent, entlist[i]) > 50.0)

  set_velocity_to_origin(entlist[i], forigin, 999.0);



if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))

{

  entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, 1);

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



new iOrigin[3];

FVecIVec(forigin, iOrigin);



message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] );

write_coord( iOrigin[2] );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] + dist );

write_coord( iOrigin[2] + dist );

write_short( sprite_white );

write_byte( 0 ); // startframe

write_byte( 0 ); // framerate

write_byte( 10 ); // life

write_byte( 10 ); // width

write_byte( 255 ); // noise

write_byte( 0 ); // r, g, b

write_byte( 100 );// r, g, b

write_byte( 255 ); // r, g, b

write_byte( get_pcvar_num(pcvar_widocznosc_fali) ); // brightness

write_byte( 0 ); // speed

message_end();



entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);



return PLUGIN_CONTINUE;

}



#5 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 08.05.2012 19:23

@up
a jakies modele do tego są?


4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i +5 dmg z niego + HE

5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i +5 z niej + HE

Użytkownik rivit edytował ten post 08.05.2012 19:24

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#6 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 15.05.2012 15:12

refresh

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#7 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 16.05.2012 14:21

4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 + HE

5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 + HE


zrobi mi ktos to?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#8 Rocketfuel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 24.05.2012 14:51

rozwiazane

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, perki, perk, nowy, call of duty, cod, prośba

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych