Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Prośba o dużo perków
Temat rozp.
Rocketfuel
, 25.04.2012 16:06
CoD Nowy perki perk nowy call of duty cod prośba
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2012 16:06
proszę o zrobienie perków ( będą plusy ). W pierwszej linijce jest nazwa perku a w drugiej jego opis(trzecia linijka to info):
1.Furia
Zadajesz +15 dmg więcej.
2.Rewolwerowiec
Dostajesz deagle i +25 dmg z niego.
3.Elektromagnes
Możesz postawić elektromagnes, a on przyciąga bronie przeciwnika.
(ten widzialem na jednym serwie)
4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i 1/20 z niego + HE i 1/4 z niego.
5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i 1/30 z niej + HE i 1/5 z niego.
na razie to tyle ale będą jeszcze tyko muszę wymyślić.
Z góry dzięki.
1.Furia
Zadajesz +15 dmg więcej.
2.Rewolwerowiec
Dostajesz deagle i +25 dmg z niego.
3.Elektromagnes
Możesz postawić elektromagnes, a on przyciąga bronie przeciwnika.
(ten widzialem na jednym serwie)
4.Zestaw Al-Kaida
Dostajesz ak-47 i 1/20 z niego + HE i 1/4 z niego.
5.Zestaw Delta-Force
Dostajesz m4 i 1/30 z niej + HE i 1/5 z niego.
na razie to tyle ale będą jeszcze tyko muszę wymyślić.
Z góry dzięki.
#3
Napisano 07.05.2012 18:17
Łap
Załączone pliki
#4
Napisano 07.05.2012 18:38
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
new const perk_name[] = "Elektromagnes militarny";
new const perk_desc[] = "Co runde mozesz polozyc elektromagnes";
new bool:ma_perk[33];
new pozostale_elektromagnesy[33];new pcvar_ilosc_elektromagnesow, pcvar_zasieg, pcvar_czas_dzialania, pcvar_widocznosc_fali;
new sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
pcvar_ilosc_elektromagnesow = register_cvar("cod_magnets", "1");
pcvar_zasieg = register_cvar("cod_magnetradius", "400");
pcvar_czas_dzialania = register_cvar("cod_magnettime", "20");
pcvar_widocznosc_fali = register_cvar("cod_wavesvisibility", "5");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_think("magnet","MagnetThink");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
precache_sound("weapons/mine_charge.wav");
precache_sound("weapons/mine_activate.wav");
precache_sound("weapons/mine_deploy.wav");
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true
NowaRunda_magnet();
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false
}
public cod_perk_used(id)
{
if (pozostale_elektromagnesy[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz elektromagnes!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
pozostale_elektromagnesy[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "magnet");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + get_pcvar_num(pcvar_czas_dzialania) + 3.5);
entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/electromagnet.mdl");
drop_to_floor(ent);
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_charge.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "weapons/mine_deploy.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 3.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
NowaRunda_magnet()
pozostale_elektromagnesy[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_elektromagnesow);
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "magnet");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}public NowaRunda_magnet()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "magnet");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "magnet");
}
}
stock get_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed, Float:fVelocity[3] )
{
new Float:fEntOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fEntOrigin );
// Velocity = Distance / Time
new Float:fDistance[3];
fDistance[0] = fEntOrigin[0] - fOrigin[0];
fDistance[1] = fEntOrigin[1] - fOrigin[1];
fDistance[2] = fEntOrigin[2] - fOrigin[2];
new Float:fTime = -( vector_distance( fEntOrigin,fOrigin ) / fSpeed );
fVelocity[0] = fDistance[0] / fTime;
fVelocity[1] = fDistance[1] / fTime;
fVelocity[2] = fDistance[2] / fTime + 50.0;
return ( fVelocity[0] && fVelocity[1] && fVelocity[2] );
}
stock set_velocity_to_origin( ent, Float:fOrigin[3], Float:fSpeed )
{
new Float:fVelocity[3];
get_velocity_to_origin( ent, fOrigin, fSpeed, fVelocity )
entity_set_vector( ent, EV_VEC_velocity, fVelocity );
return ( 1 );
}
public MagnetThink(ent)
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!entity_get_int(ent, EV_INT_iuser1))
emit_sound(ent, CHAN_VOICE, "weapons/mine_activate.wav", 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, 1);
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = get_pcvar_num(pcvar_zasieg);
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
if (is_user_alive(pid))
{
new bronie_gracza = entity_get_int(pid, EV_INT_weapons);
for(new n=1; n <= 32;n++)
{
if(1<<n & bronie_gracza)
{
new weaponname[33];
get_weaponname(n, weaponname, 32);
engclient_cmd(pid, "drop", weaponname);
}
}
}
}
numfound = find_sphere_class(0,"weaponbox", float(dist)+100.0,entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
if(get_entity_distance(ent, entlist[i]) > 50.0)
set_velocity_to_origin(entlist[i], forigin, 999.0);
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser2, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new iOrigin[3];
FVecIVec(forigin, iOrigin);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( get_pcvar_num(pcvar_widocznosc_fali) ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, perki, perk, nowy, call of duty, cod, prośba
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty

furia.amxx






