Użytkownik hajmus edytował ten post 25.04.2012 15:24
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 25.04.2012 15:23
#4
Napisano 25.04.2012 20:47
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
na
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
#5
Napisano 26.04.2012 16:02
Z tego co widzę, dałeś mi kod na rozdawanie jednego punktu co lvl. To już zrobiłem dawnoTeraz chciałbym by klasa dostawała punkt statystyki co 5 lvli.

#6
Napisano 26.04.2012 16:12
#7
Napisano 26.04.2012 16:13
Np
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
twoja_zmianna[id]++
if(twoja_zmienna[id] ==5){
punkty_gracza[id] = ((poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id])/5; // dzielisz 5 bo teraz bedzie inny próg
twoja_zmienna[id] =0 //zeby co 5lvli sie resowala
]
zdobyl_poziom = true;
}
Kombinuj kombinuj dałem ci przykład. Pewnie jest jeszcze 100 innych sposobów ale coś takiego 1 przyszło mi na mysl ; )
Pozdrawiam
#8
Napisano 26.04.2012 16:16
Ja mam inny pomysł daj .sma to zrobięHmm zrób nowa zmienna i zrób do niej zapis(czyli wymagany reset) lub nowy plik nvault czego nie polecam do jednej zmiennej
Np
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
{
poziom_gracza[id]++;
twoja_zmianna[id]++
if(twoja_zmienna[id] ==5){
punkty_gracza[id] = ((poziom_gracza[id]-1)-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id])/5; // dzielisz 5 bo teraz bedzie inny próg
twoja_zmienna[id] =0 //zeby co 5lvli sie resowala
]
zdobyl_poziom = true;
}
Kombinuj kombinuj dałem ci przykład. Pewnie jest jeszcze 100 innych sposobów ale coś takiego 1 przyszło mi na mysl ; )
Pozdrawiam
#9
Napisano 26.04.2012 17:07

Załączone pliki
Użytkownik hajmus edytował ten post 26.04.2012 17:08
#10
Napisano 27.04.2012 10:45
[sma](poziom_gracza[id]-1)*2[sma]
i zamień na:
[sma](poziom_gracza[id]/5)[sma]
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych