Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

RoundSound nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 DriveR.`

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:185
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.04.2012 12:21

Siema, chce wrzucić nowy roundsound i zrobiłem tam plugin sound_mp3
sma :
#include <amxmodx>

new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/SparkBF2/BF201.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF202.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF203.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF204.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF205.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF211.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/SparkBF2/BF206.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF207.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF208.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF209.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF210.mp3","sound/misc/SparkBF2/BF212.mp3"}

public plugin_init()
{
	register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")
	register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

public plugin_precache()
{
	new i ;
	for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)
		precache_generic(sounds_ct[i])
	
	new u
	for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)
		precache_generic(sounds_terro[u])
}

public ct()
{
	client_cmd(0,"stopsound")
	
	client_cmd(0, "mp3 stop")
	
	client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] )
}

public terro()
{
	client_cmd(0,"stopsound")
	
	client_cmd(0, "mp3 stop")
	
	client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] )
}


Wyciełem WavePad'em i .mp3 zrobiłem przez FormatFactory , muza się sciąga ale nie działa.. :/

Pliki ładnie wrzucone na FastDL jak i w cstrike na serwerze.. :/ Dodam że mam już roundsound z tym sma tylko bez folderu SparkBF2 i ładnie śmiga a nutki nazwane są dk

Użytkownik DriveR.` edytował ten post 24.04.2012 12:22

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych