Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak ustawic kolor noktowizora ?jak ustawic kolor nvg wykorzystujac fm_set_user_nvg lub cs_set_user_nvg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 poloo89

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.04.2012 22:01

witam, mam pewien problem związany z noktowizorem.. .

w pluginie biohazard mam stocka :

stock set_zombie_attibutes(index)
{
//(...)
fm_set_user_nvg(index)
//(...)
}


i chcialbym ustawic sobie inny kolor tego noktowizora... jest on strasznie razacy po oczach nie jest to przyjemne grajac na mapach gdzie w duzej mierze jest ciemno... chcialbym zmniejszyc troche jego jaskrawosc... ustawic wiecej zieleni niz bieli...

sciagalem 2 pluginy na zmiane nvg ... jeden to byl

custom_nvg.amxx ( caly czas mruga... oczoplousu mozna dostac... )
oraz
custom_nightvision_v2b.amxx ( niby wszystko ok, chodz duzo wiecej zrzera FPS ... ale jest inny mankament ze noktowizor dostają wszyscy ... a to nie o to chodzi na zombie modzie :)) )

jest jakas komenda na ustawienie koloru nvg dla funkcji fm_set_user_nvg lub cs_set_user_nvg ?

pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 23.04.2012 22:52

Daj link do obydwu pluginów, najbardziej chodzi tu o drugi i Ci odpowiem :) A ja na fon, wiec nie będę szukal teraz godzine.

Pozdrawiam

@@EDIT: Jestem na chwilę na kompie, to tak : co do FPS'ów to wina pewnie, że co 0.1 sekunde ustala kolory monitora na wybrane, niestety tego się ominąć chyba nie da, bo co chwilę musi sprawdzać, czy noktowizor jest włączony, a co do nvg dla wszystkich.

Dodaj warunek :

&& cs_get_user_nvg(id)


do pierwszego IF'a w nightvision +

#include <cstrike>


na początku pluginu. Powinno to wyglądać tak, jak i działać.. (załącznik)

Załączone pliki


Użytkownik ogieR- edytował ten post 23.04.2012 23:02

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 poloo89

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.04.2012 08:54

hmm.. po robocie to sprawdzę.. powinno dzialać.. a jest jakiś lepszy sposob zeby fps tak nie siadly :D
  • +
  • -
  • 0

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2012 09:55

może jest jakiś event który wyłapuję włączenie/wyłączenie?

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.04.2012 15:25

@ up

Nie jestem powiem czy to będzie to, nie uważyłem nigdy, nie testowałem
http://wiki.amxmodx....vents#NVGToggle
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2012 18:36

@ up - to jest to.

ps. dobry sposób na wykrycie włączenia i wyłączenia: http://amxx.pl/topic...post__p__388025

Użytkownik emu edytował ten post 24.04.2012 18:39

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.04.2012 08:39

@up
Co do tego tematu to z tamtego tematu to działa bez problemu :):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new bool:ma_noktowizor[33]
public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	  
		register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
		if(equal(szSound, "items/nvg_on.wav"))
		{
				ma_noktowizor[id] = true;
// wlaczony
				return FMRES_SUPERCEDE;
		}
		if(equal(szSound, "items/nvg_off.wav"))
		{
				ma_noktowizor[id] = false;
//wylaczony
				return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	  
		return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych