Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [HL] M40A1: Sniper Rifle


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.04.2012 15:34

M40A1: Sniper Rifle [AGHL.ru Link]
version 1.0
by KORD_12.7

Dołączona grafika

Supported mods:

  • Half-Life only.

Needed Modules:

Description:

Adding new weapon to game with AMXX module: Half-Life Weapon Mod. The M40A1 Sniper Rifle is a weapon used by the HECU Snipers in Half-Life and the male Black Ops in Half-Life: Opposing Force. It is a powerful rifle that can kill many types of living beings in a single hit. It has a scope attached to it to make it easy to engage long range targets. First introduced in Half-Life, the rifle model name was given in Opposing Force.

Settings:



Code: // Weapon settings
#define WEAPON_NAME "weapon_sniperrifle"
#define WEAPON_SLOT 3
#define WEAPON_POSITION 4
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "762"
#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX 15
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL
#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1
#define WEAPON_MAX_CLIP 5
#define WEAPON_DEFAULT_AMMO 5
#define WEAPON_FLAGS 0
#define WEAPON_WEIGHT 10
#define WEAPON_DAMAGE 100.0

// Hud
#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_sniperrifle.txt"
#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_sniperrifle.spr"

// Ammobox
#define AMMOBOX_CLASSNAME "ammo_762"

// Models
#define MODEL_WORLD "models/w_m40a1.mdl"
#define MODEL_VIEW "models/v_m40a1.mdl"
#define MODEL_PLAYER "models/p_m40a1.mdl"
#define MODEL_CLIP "models/w_m40a1clip.mdl"

// Sounds
#define SOUND_FIRE "weapons/sniper_fire.wav"
#define SOUND_ZOOM "weapons/sniper_zoom.wav"
#define SOUND_BOLT_1 "weapons/sniper_bolt1.wav"
#define SOUND_BOLT_2 "weapons/sniper_bolt2.wav"
#define SOUND_RELOAD_1 "weapons/sniper_reload_first_seq.wav"
#define SOUND_RELOAD_2 "weapons/sniper_reload_second_seq.wav"
#define SOUND_RELOAD_3 "weapons/sniper_reload3.wav"

// Animation
#define ANIM_EXTENSION "gauss"

Credits:

  • Gearbox - for awesome mod Opposing Force.
  • GordonFreeman - for help with testing.

Video:



Dołączona grafika



Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (sniperrifle.sma - 13.0 KB) Dołączona grafika resources.zip (215.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych