Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sklep i /wymien na 2 perki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 23.04.2012 15:10

Witam.
Szukam sklepu z kupnem perku na 2 perki oraz /wymień jak i /daj na 2 perki.
Z góry dziękuję za pomoc.
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#2 creepMP3

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2012 21:34

Znalazłem tylko Sklep z możliwością kupna perków i opcję /daj oraz /daj2

Załączone pliki


Perk Google - [||||||||||||||||||||] 100% - http://amxx.pl/topic...13-perk-google/

#3 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 23.04.2012 22:00

Dzięki.

Sklep na 2 perki nie działa.;/

Znalazłby ktoś sprzedawanie perku innych graczom na 2 perki?

Użytkownik Jerem96 edytował ten post 23.04.2012 22:02

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#4 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 27.04.2012 10:10

ref...
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#5 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 29.04.2012 09:00

ref
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#6 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 30.04.2012 09:55

ref
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#7 sandking91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:opole
Offline

Napisano 30.04.2012 14:52

Powinno działać.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat_p>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");

register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /s", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//6
menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_display(id, menu);

}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}

}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{

if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);

switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}

}
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(15, 30);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Kupiles !closowy perk !");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Masz za mało kasy");
}
case 7:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Kupiles !closowy perk !");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Masz za mało kasy");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik sandking91 edytował ten post 30.04.2012 14:53

  • +
  • -
  • 0

#8 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 30.04.2012 15:05

2 errory...
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#9 sandking91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:opole
Offline

Napisano 30.04.2012 15:10

Jakie... MI kompiluje bez problemu.
  • +
  • -
  • 1

#10 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 01.05.2012 12:53

Ma ktoś jeszcze wymień na 2 perki?
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#11 stalin1

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
Offline

Napisano 25.07.2015 17:25

Można jeszcze coś dodać do tematu?? :D mianowicie mi też wyskakuje 2 błędy i w dodatku zmodyfikowałem go eliminując colorchat tylko że nadal nie działa tak jak powinien mianowicie jak losuje perk nr 2 to mi wstawia go na pierwszy oto kod

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by Mintek", "1.0", "Mintek");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
	register_clcmd("say /s", "Sklep");
	
}	

public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep by \yMintek");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r500$");//1
	menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r1000$");//2
	menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r2000$");//3
	menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r5000$");//4
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r8000$");//5
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6
	menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r7000$");//7
	menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r7000$");//7
	menu_display(id, menu);
	
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(kasa >= 500)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-500);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-500);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 1000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 2000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-2000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-2000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 5000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-5000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!");
			}
			if(kasa < 5000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 4:
		{

			if(kasa >= 8000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-8000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(500,5000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(5000,16000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!");
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 8:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 8000);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 8000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 10000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= 7000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!");
			}
			if(kasa < 7000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
		case 7:
		{
			if(kasa >= 7000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk2!");
			}
			if(kasa < 7000)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych