Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

10 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 23.04.2012 21:34
Znalazłem tylko Sklep z możliwością kupna perków i opcję /daj oraz /daj2
Załączone pliki
#7
Napisano 30.04.2012 14:52
Powinno działać.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat_p>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
register_clcmd("say /s", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yMieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r16000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r16000$");//6
menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 16000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(15, 30);
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
if(kasa < 16000)
client_print(id, print_chat, "[L4G-COD] Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Kupiles !closowy perk !");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Masz za mało kasy");
}
case 7:
{
if(kasa >= 10000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Kupiles !closowy perk !");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, RED, "!z[COD:MW3]!n Masz za mało kasy");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik sandking91 edytował ten post 30.04.2012 14:53
#9
Napisano 30.04.2012 15:10
Jakie... MI kompiluje bez problemu.
#11
Napisano 25.07.2015 17:25
Można jeszcze coś dodać do tematu?? mianowicie mi też wyskakuje 2 błędy i w dodatku zmodyfikowałem go eliminując colorchat tylko że nadal nie działa tak jak powinien mianowicie jak losuje perk nr 2 to mi wstawia go na pierwszy oto kod
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by Mintek", "1.0", "Mintek"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); register_clcmd("say /s", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \yMintek"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r500$");//1 menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r1000$");//2 menu_additem(menu, "Tramal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r2000$");//3 menu_additem(menu, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r5000$");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r8000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000$");//6 menu_additem(menu, "Losuj perk#1 \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r7000$");//7 menu_additem(menu, "Losuj perk#2 \r[Dostajesz losowy perk slotu 2] \yKoszt: \r7000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-500); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 1000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 25 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 2000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-2000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-2000); set_user_health(id, maxzdrowie); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!"); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 5000) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); set_user_gravity(id, 0.5); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 8000) { cs_set_user_money(id, kasa-8000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 8000); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 8000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy); } if(kasa < 10000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 7000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 0); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk!"); } if(kasa < 7000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } case 7: { if(kasa >= 7000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk2!"); } if(kasa < 7000) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych