Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o 1 klase


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 shoote

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.04.2012 18:23

w temacie pisze o 1, lecz pomylka, proszę o 2 :P

Witam, mam prośbę o 2 klasy

Nazwa : Ninja (Mega Premium)
Bronie : deagle, knife
Opis : 700hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmniejszona grawitacja, mala widocznosc gdy ma noz, DGL 1/6
zdr ; 600
kondycja ; 0
int ; 0
wytrzymalosc ; 0

klasa ma być na flage "B"
niewidka 55
grawitacja 400


Nazwa : Kucajacy Jack
Bronie : TMP
Opis : 500hp bazowe, szansa na zabicie TMP 1/13, podczas kucania mniej widzialny.
zdr; 400
kondycja ; 0
int ; 0
wytrzymalosc ; 0

Niewidka podczas kucania 70


za pomoc oczywiście +

Użytkownik shoote edytował ten post 22.04.2012 18:28

Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#2 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 22.04.2012 18:37

Łap Ninje :D



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja (Mega Premium)";
new const opis[] = "700hp bazowe, 1/1 kosa (PPM), zmniejszona grawitacja, mala widocznosc gdy ma noz, DGL 1/6";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 600;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja (Mega Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#3 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.04.2012 18:43

Dzięki leci +

Czekam na drugą :P
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082

#4 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 22.04.2012 18:44

I Jack'a ;)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Kucajacy Jack";
new const opis[] = "500hp bazowe, szansa na zabicie TMP 1/13, podczas kucania mniej widzialny";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 13) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#5 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.04.2012 18:53

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Kucajacy Jack";
new const opis[] = "500hp bazowe, szansa na zabicie TMP 1/13, podczas kucania mniej widzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 13) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


to kucający
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#6 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 22.04.2012 18:57

Kucający - sprawdź


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Kucajacy Jack";
new const opis[] = "500hp bazowe, szansa na zabicie TMP 1/13, podczas kucania mniej widzialny";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 400;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_TMP && damage > 20.0 && random_num(1,13) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;}
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#7 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.04.2012 19:16

jak byś zauważył wykonałem tą klasę i powinieneś dostać ostrzeżenie za to że nawet nie wiesz co to BBCode.
  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#8 Zohan^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:48
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Skalbmierz
Offline

Napisano 22.04.2012 19:36

Sorry. Nie powtórzy sie.

Użytkownik Zohan^ edytował ten post 22.04.2012 19:37

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam Serdecznie na Cod Moda !! .... ; )))


Dołączona grafika

#9 shoote

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:180
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 23.04.2012 13:29

kolodziej, ty robiles w generatorze i nie zmieniles na samym dole, że ma być tylko samo tMP 1/13, a tak zrobiles 1/13 all bronie..

Zohan, leci +
Dołączona grafika

IP : 31.186.84.46:27082




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych