[config] poprawa/dodanie komend
staff01
22.04.2012
postanowiłem napisać własny config pod siebie i zależy mi ,żeby fps kul nie były zwolnione. M.in. jak strzelam w głowę to koleś ma dostać w głowę ,a nie żeby kule leciały na około..
unbindall
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "F2" "rebuy"
bind "F3" "m4a1 ; ak47 ; cv47 ; buyammo1 ; buyammo1 ; buyammo1 ; buyammo2 ; buyammo2 ; buyammo2"
bind "F4" "defuser ; sgren ; hegren ; flash ; flash ; vesthelm"
bind "`" "toggleconsole"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "0" "slot10"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "TAB" "+showscores"
bind "Shift" "+speed"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SPACE" "+jump"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "z" "radio2"
bind "x" "radio1"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "," "buyammo1"
bind "." "buyammo2"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "RIGHTARROW" "+right"
RATY
cl_rate 11250
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
cl_cmdbackup 2
ex_interp 0.01
fps_max "100"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_minimodels 0
hud_centrid 1
hud_fastswitch 1
cl_crosshair_size "small"
cl_weather "0"
gamma "3"
brightness "3"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
d_spriteskip "0.000000"
gl_max_size 512
cl_lc "1"
cl_lw "1"
Jakich komend brakuje albo co do zmiany?
Mam neta neostrade 10mb downloadu i 1mb uploadu.
PC:
1GB grafiki asus
2GB ramu
2x3,2 procek
Proszę o pomoc

Pozdrawiam
sNH.
27.04.2012
cl_lw 0
cl_lc 0
fps_max 999
fps_modem 999
net_graph 3
_cl_autowepswitch 0 (Jeśli broń leży na ziemi, a ty masz glocka, to podnosi ci broń ale dalej w ręku trzyma glocka. Nie pamiętam czy tu 1 czy 0 - sprawdź)
Użytkownik SlaNdisH! edytował ten post 27.04.2012 06:49